събота, 3 септември 2016 г.
вторник, 2 август 2016 г.
7 ОСНОВНИ УМЕНИЯ В ПРОДАЖБИТЕ
Най-добрите във всяка професия постоянно работят за подобряване на своите умения. Така е и при консултантите по продажбите. Големият въпрос при тях е, при положение че трябва да притежават множество различни качества и умения, върху кои области е нужно да се фокусират, за да имат най-голяма възвращаемост на изразходванато време, усилия и пари.
Идентифицирал съм 7 умения, които смятам че са най-важни за професионалистите в продажбите, и които трябва да бъдат развити. Стани добър в тези умения, и ще изкарваш много пари, без значение как се развива икономиката.
Умение №1. Квалифицирай бързо!
Преследваш ли своите евентуални клиенти, докато те кажат „ДА“ или „НЕ“? Дори нещо повече, казвал ли си някога: „Не, аз няма да ти продам на теб“?
Има много неща в продажбите, които ти не можеш да контролираш. Но едно нещо, което ти трябва да контролираш, е ТВОЕТО ВРЕМЕ, и как го ИЗПОЛВАШ.
За да квалифицираш бързо, трябва да имаш критерии, които ясно очертават на кого ще продадеш, и на кого - не. Фокусирай се върху потенциални клиенти, които желаят да купят твоите продукти/услуги, и изостави тези, които не биха купили. Така ще можеш да намериш повече добри потенциални клиенти. Това звучи много просто, но много консултанти по продажбите се сблъскват с този проблем при изграждане на своята фуния / тръбопровод на продажбите, позволявайки по този начин да загубят приходи. Ако някой не отговаря на твоите критерии за квалифициране, не влагай (не инвестирай) в такива „псевдопродажби“ своето време.
Умение №2. Мотивирай потенциалните клиенти
Квалифицирането е нещо, което е над бюджета, нуждите и решението за покупка. То означава намирането на потенциални клиенти, които ще купят от теб.
Да намериш клиенти, които имат нужда от твоя продукт, обикновено вече не е толкова трудно. Обаче, да намериш тези, които искат да купят твоя продукт може да бъде много трудно, ако очакваш те сами да дойдат при теб.
Продуктите, продавани от професионалните консултанти по продажбите, са много по-сложни и допринасят много повече стойност, отколкото продуктите с обикновено търговско предначначение (commodity). Процесът на продажбите продължава от секунди до години, в зависимост от проблемите на клиента. Клиентите са мотивирани да работят с теб, когато им помагаш да отрият какво може да разреши техния проблем по-добре от всеки друг. Определи какви проблеми можеш да премахнеш, или да разрешиш за своите клиенти. Планирай и задавай въпроси, за да откриеш проблемите и да им обърнеш внимание.
Умение №3. Продавай извън своята комфортна зона.
Много хора мислят, че са добри във взаимоотношенията с останалите. Нека да задам следния въпрос. Когато последния път си осъществил продажба, какво беше доверието между теб и клиента? Не можеш да си позволиш да игнорираш хората и да не изградиш истинско доверие между вас. Добрата новина е, че хората обичат хората, които приличат на тях. За да постигнеш доверие, трябва да „излезеш“ извън своята комфортна зона, и да приличаш на останалите хора. Съгласувай говор и поведение с тези на останалите, за да постигнеш доверие извън типичните прояви на твоето поведение.
Умение №4. Стигни до хората, които взимат решение.
Има 2 начина за повече продажби. Първият е да продаваш повече на съществуващите клиенти. Вторият е да продаваш повече на клиенти от твоята фуния / тръбопровод по продажбите (това означава да увеличаш своя списък с клиенти с привличане на НОВИ). Много важен е начинът на контактуване, включително и използване на гласовата поща. Подготви си няколко различни „сценария“ на запис на съобщение при включване на гласовата поща. Всяко съобщение трябва да бъде уникално, фокусирано върху предимствата за клиента.
Умение №5. Направи презентацията такава, че клиентът да каже „Искам това“.
Да признаем - много от презентациите са просто скучни. Консултантите по продажбите говорят защо техният продукт е страхотен, защо тяхната Компания е страхотна, разказват и историята на своята фирма. Потенциалните клиенти не се впечатляват особено от това, и затова става скучно за тях.
„Страхотната“ презентация ангажира представата на клиента; най-добрият начин да постигнеш това е „разказ по действителен случай“. Това позволява клиентът картинно да си представи как да използва твоя продукт, и да реагира с „Аз го искам“. Проучи няколко от „най-добрите ти“ клиенти, и подготви успешни случаи, които ще инжектират емоционална сила в твоите презентации.
Умени 6. Постигни обвързаност, не непременно приключване на сделка.
Изхвърли някои фрази от речника си. Например вместо „Как го искате това - в сиво или черно?“, използвай „Ако ви покажа как това ще ви помогне, ще купите ли днес?“. Научи силата на задаване на „възходящи“ въпроси от началото на твоя цикъл на продаване. Първо, накарай твоят клиент да покаже какво желае най-много (умение №2). Второ - след това можеш да постигнеш последователни обвързвания, което води до възвращаемост на твоето използвано време, информация и ресурси. Научи се да питаш за простички обвързвания докато потенциалният клиент покаже ясна болка или желание.
Умение №7. Развличай се.
Продаването е удоволствие, когато контролираш нещата, и приключваш с договори. Продаването може да бъде нещастие, когато си под натиск да приключиш. Отърви се от натиска, че трябва да приключиш, и вместо това се фокусирай върху квалифицирането и мотивирането на твоите потенциални клиенти. Прехвърли се върху решаването на проблемите на клиентите, и натискът заради приключването ще спадне. Фокусирай се върху продажби само на квалифицирани клиенти, и ти ще приключваш повече сделки, и удоволствието ще дойде.
СЪВЕТ- БОНУС.
Когато говориш по телефон, или си на среща с твой потенциален клиент, увлечи го, така че да проявява интерес с думите „И сега какво?“. Представи си, че за всяко нещо, за което ти говориш, потенциалният ти клиент пита „И сега какво, защо трябва това нещо да ме интересува?“. ЗАПОМНИ - клиентите се интересуват какъв проблем, твоят продукт / услуга, може да елиминира / разреши, и / или да помогне техният бизнес да стане по-добър.
Това означава, че продуктът има предимства за тях, вместо това, че продуктът има своите специфични характеристики.
Успехът не идва за една нощ, но очакването му не трябва да отнема и цял живот. Работи върху тези умения всеки ден по- малко, и не след дълго ще приключваш повече сделки, и ще изкарваш повече пари, отколкото преди.
С най-добри пожелания, Георги Георгиев
Директор продажби - ABA Marketing Group Inc.
ЗА БИЗНЕСА С ПРОДУКТА "FIRST" И АБА МАРКЕТИНГ
Kato партньорi с ABA Marketing Group Inc., Вие получавате най-малко пет различни ползи:
1. Възможност да съхраняват спестените си пари с 2% месечна пеалба;
2. Възможност да увеличат парите си с 60%, като вземат предварително печалбата си за 3 години, под формата на кредит;
3. Възможност за работа като консултант в отдел продажби, с постоянно нарастващ доход, по съвременна система за оценка на консултантския труд, пасивен доход, бонуси и награди;
4. Възможност за бизнес с консултантски услуги и създаване на консултантска мрежа без ограничние в коя точка на света.
5. Международна учебна програма за професионално развитие.
Погледнато от страна на държавата, където се развива тази дейност, това е доход за населението, заетост и повишаване на потребителската способност.
Нашите клиенти и консултанти са местни хора, които съвсем логично ще започват да харчат повече, заради новите си приходи и печалби, а държавата ще взема ДДС и други данъци.
Нашата дейност се повтаря на местно ниво от местнните хора. Предимството е в това, че системата е готова, написана и работи. Не се налага да се "открива топлата вода" - развиваш крана и топлата вода тръгва.
Сега в света има голям хаос, но парите си остават много важни. А ние предлагаме интелигенто решение с 2% месечна печалба и работа за много хора. Истината е, че това ще се прави от все повече хора, защото е полезно за всички, включително и за държавите, където се развива.
Тази дейност е обречена на успех, а тези, които я организират на местно ниво, те ще спечелят допълнително от развитието след това.
Ползите са много и за всички, но без действие ще останат на хартия.
Всеки, който знае за това, вече носи отговорност за своето бъдеще, но не само за своето, а също така, за бъдещето на всички, които биха могли да научат за това чрез тях.
В природата няма случайни неща, винаги има причинна и следствие (карма) и щом на Вас се случи да пренасяте тази информация, не си позволявайте мълчание.
http://bconsultbg.blogspot.com/2018/05/blog-post_28.html
НОСИШ КОФИ ИЛИ СТРОИШ ВОДОПРОВОД?
Ти можеш да извоюваш своята финансова свобода
ПРИТЧА I
Скъпи читателю,
Преди 100 години е било невъзможно за обикновения човек да стане милионер. Да, сега ни звучи странно, но тогава законите, които управляват парите са се предавали устно от баща на син в богатите фамилии. През 1900г. дневната обикновена надница е била 1.45лв., само 3-4% от българите са завършвали средно образование, а средната продължителност на живота е била около 45 години. В България е имало няколко десетки автомобила, а павирани пътища е имало в София и големите градове. До Първата световна война средното българско семейство е изразходвало до 90% от доходите си за основни потребности като храна, жилище и облекло.
Накратко казано, преди 100години съществували две социални групи: богатите и всички остнали. Само 1 от 10 семейства принадлежало към висшата или средната класа, което означава, че през 1900г. 90% от българите се считали за бедни.
Средната класа все още живее от заплата до заплата
А сега да се пренесем 110 години напред. Средният годишен доход на човек днес е над 4600лв. Автомобилите са почти колкото хората. Повечето семейства имат поне два телевизора. Средната продължителност на живота е 73 години. Днес обикновения човек разполага с по-голям доход...с повече свободно време...с по-добри възможности при избора на професия, от когато и да било.
Въпреки това болшинството семейства продължават да живеят от заплата до заплата. Ако махнем стойността на жилището, автомобила, мебелите и малкото златни бижута, ще открием, че средното семейство има 0 активи. НУЛА! Независимо от това, че семейният доход се увеличава, с него се увеличават и семейните дългове, и работните часове.
Какво не е наред тук?
Дали не следваш погрешна система?
Повечето хора, поради това, че в училище и университета не се преподават знания и умения за това, как се изграждат активи, са включени в погрешната система. Техните родители са в погрешната ситема. Децата копират родителите си. И учителите си, които също са в погрешната ситема. Всичко се дублицира. И мултиплицира. Сега наблюдаваме едно постсоциалистическо общество от служители, което се плаши от думите „бизнес“ и „предприемачество“. Плаши се от промяната. Плаши се от риска. Страхът от провала е еволюирал в страх от успеха...
Ще си позволя да направя едно смело изявление, което може би ще те учуди, но несъмнено то е истинско. Готов ли си?
Простата и очевидна истина е, че да станеш милионер в съвременния свят, е въпрос на избор, а не на късмет!
Така е. Днес почти всеки, който има доходи на представител на средната класа, може да стане милионер. Невъзможно? Съвсем не. В действителност е възможно и е много просто.
Ако искаш да станеш милионер, трябва да следваш тези 3 стъпки:
Да разбереш принципите за създаване и натрупване на благосъстояние.
Да изкопираш системата за създаване на благосъстояние, която е доказала, че дава резултати.
Да си последователен и настойчив.
Това е всичко, което се иска от обикновения човек, за да натрупа активи на стойност 1 000 000 лева – разбиране, копиране, последователност.
http://aba.community/BG-000172
понеделник, 1 август 2016 г.
петък, 29 юли 2016 г.
8 ПРИЗНАКА, ЧЕ ВИЕ СТЕ СИЛНА ЛИЧНОСТ
Когато хората срещнат човек с много ярко изразена индивидуалност, те не винаги разбират с какъв тип си имат работа. Някой ги приемат за доминиращи, а други – просто за надменни и груби, но нито едно от двете не е вярно. Силните хора обикновено са добри под повърхността, но не го показват на всеки. Някой хора се страхуват от комуникацията с тях, но това е само защото не проумяват как някой може да се чувства толкова комфортно със себе си, че да няма нужда от одобрението на околните.
Ако и вие сте имали подобни моменти в социалните си отношения, може би и вие сте човек със силно изразена личност, но не го знаете. Вижте тези 8 признака подбрани от Lifehack, които ще ви помогнат да си отговорите на въпроса.
1. Не се примирявате с оправдания. Силните личности не се примиряват с извинения. Те нямат време да слушат за това как хората биха направили нещо в живота си „Само ако..“, а предпочитат да съсредоточават вниманието си върху това как да постигнат нещата, които искат вместо да се оплакват, че нещо все им пречи. Може и да има причини да не направите нещо, но винаги има двойно повече да го направите.
2. Внимавате кого допускате в живота си. Някой хора разчитат прекалено много на мнението и одобрението на околните. Те имат нужда от някого, който да им напомня, че могат да се справят с нещата от живота и трудностите в него. Одобрението и поощрението на другите ги кара да се чувстват по-добре. Силните личности обаче нямат такива потребност, те просто знаят, че всичко зависи от тях и техните решение и нямат нужда от потупване по рамото, за да са сигурни, че е така.
3. Не обичате безсмислените разговори. Те са ужасни за вас. Не носят никаква стойност на участниците в комуникация. Силните хора не обичат да пропиляват времето си. Предпочитат да го инвестират в това да променят света около себе си.
4. Не понасяте нечувствителността, глупостта и невежеството. Доминиращите личности обикновено са съпроводени от липсата на влияние и мнение. Докато силният характер е резултат на разумността и информираността ви. Ако не можете да се примирите с решения подкрепени единствено от невежество, то тогава вие определено сте човек с ярко изразен характер. Силните хора използват знанията си, за да влияят на другите в положителна насока, а не просто, за да им налагат собственото си мнение.
5. Вие сте добър слушател. Силните знаят кога е време да замълчат и само да слушат. И околните ценят това високо.
6. Не изпитвате нужда да сте център на внимание.Притежателите на такъв тип персоналност обичат да са в центъра на субитията. Това не означава , че те нямат нужда от внимание, а че просто не го търсат през цялото време. Повечето околни няма да се съгласят с това твърдение, защото вашата личност привлича като магнит вниманието, но това не е умишлено търсен ефект.
7. Вие сте безстрашни. Е, това не е 100% истина. Със сигурност има поне едно нещо, което ви плаши, но разликата между вас и другите е, че вие не позволявате на този страх да направлява действията и живота ви.
8. Приемате несигурността като възможност. Несигурността за вас е възможност да направите нещата по-добре. Осъзнавате, че не сте идеални, но искате да рискувате, за да се научите и развиете като личност.
http://aba.community/BG-000172
четвъртък, 21 юли 2016 г.
ВИЕ В КОЙ СПИСЪК СТЕ?
Известен лектор започнал семинара си в зала с 200 човека и 100-доларова банкнота в ръка.
– Кой иска тази банкнота?
Всички вдигнали ръце.
– Ще я дам на един от вас тази вечер, но преди това … Скъсал банкнотата на няколко парчета.
– Кой я иска сега?
Пак всички ръце се вдигнали.
– А ако направя така…
Той я пуснал на земята и започнал да я тъпче и размазва. Тя вече на нищо не приличала. Вдигнал я. Мръсна, изпокъсана.
– А сега? Кой я иска?
Отново всички. Тогава той започнал:
– Няма значение какво ще направя с банкнотата, вие винаги ще я искате, защото не губи стойността си. Така е и с хората. Много пъти сме смазвани, ритани и не се чувстваме важни. Но без значение какво ни се случва, ние не губим стойността си. Мръсни или чисти, смачкани или цели, дебели или слаби, високи или ниски, нищо няма значение. Нищо от това не променя нашата значимост. Цената на живота ни не е в това как изглеждаме пред другите, а в това какво правим и какво знаем.
Сега помислете добре и потърсете в паметта си:
– 5-те най-богати човека в света
– 5-те последни Мис Свят
– 10 лауреата на Нобелова награда
– 5-те последни носители на Оскар.
Как върви? Трудно, нали? Не се притеснявайте. Никой от нас не си спомня вчерашните най-добри. Аплаузите отлитат, трофеите потъват в прах, победителите се забравят!
Сега си спомнете:
– трима учители, помогнали ви във вашето истинско израстване
– трима приятели, помогнали ви в труден момент
– някой, накарал ви да се чувствате специален
– 5 човека, съпътствали ви през живота
Как върви? Много по-добре, нали?
Хората, които оставят следа в живота ни, не са най-известните, нито най-богатите, нито най-надарените. Те са онези, които се тревожат за нас, грижат се за нас, които са с нас винаги.
Помислете за момент. Вие в кой списък сте?
http://aba.community/BG-000172
сряда, 20 юли 2016 г.
КЪДЕ СА НАШИТЕ КЛИЕНТИ?
Оказва се, че този въпрос е един от най-важните за новите консултанти в отдел продажби на инвестиционните фондове. Какъв е верният отговор?
Навсякъде!
Осъзнаването на своята позиция, като консултант, който е добре информиран и подготвен да говори с хора, които не знаят каво не знаят, е първата нещо.
Второ по ред, но не на второ място по значение, това е факта, че нашия фонд предоставя около 2% месечна печалба. Има ли човек, който ще препочита 1% годишно, пред 2% на месец? Това е вжно да се оцени и да се използва от консултанта, за личната мотивация и нагласа, за важността на информацията, която имаме и даваме.
Трето - нашите клиенти могат да вземат печалбата си за следващите три години, като кредит веднага след попълване на сметката, с 4,5-6,5% годишна лихва, а връщането става от реалната печалба с инвестиционните сметки. Ако има противници на тази екстра, това значи, че просто не са слушали внимателно или се нуждаят от спешна медицинска помощ.
Четвърто - всеки клиент може да разказва за своите преживявания с нашата компания, на своите приятели и да получи справедлива комисионна, когато се възползват от услугите на компанията.
Нашите продукти са важни за всеки нормален човек и са лесни за придобиване и ползване, т.е. всеки човек над 18 години е наш потенциален клиент и ние не бива да ограничаваме хората да ползват и да печелят!
Желая ви успех!
http://aba.community/BG-000172
вторник, 19 юли 2016 г.
АКО ИМАТЕ ОФИС С КОМПЮТРИ И ИНТЕРНЕТ
И ако вашия бизнес не дава желания резултат, не чакайте да стане твърде късно, не се колебайте да се свържете с мен. Аз ще ви дам прекрасна идея как да ги използвате и да печелите добре. За контакт използвайте:
E-mail: bconsultbg@gmail.com
Mob: +359 894 512 331;
Skype: bconsult.bg
Георги Георгиев
http://aba.community/BG-000172
сряда, 13 юли 2016 г.
КАКВО Е ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕЛ НА ТВОИТЕ КЛИЕНТИ И КОНСУЛТАНТИ В АБА МАРКЕТИНГ ГРУП ИНК.
Това си е нещо прекрасно. Всичко, към което се стреми човек, може да се постигне в нашата общност. И много свободно време, и текущи доходи, които постоянно нарастват, и пасивен доход от печалабта на клиентите, и допълнителен бонус от работата на консултантите, и признание от всички за ползата от нашата дейност, и пожизнена рента на високите нива в кариерата, и знания, които не могат да се изтрият.....
ОБУЧЕНИЕТО Е ЛЕСНО, АКО Е ПОСТЕПЕННО И БЕЗ ПРЕКЪСВАНЕ
1. След разговор с наш консултант, вие получавате основна информация, която може да се надгражда. Това е ваше решение. Полезно е да сравнявате новото с нещо познато, но само ако сте разбрали новото.
2. Използвайте новия си контакт с нашия консултант за да надграждате вашата представа за новото. Нашите консултанти изучават детайлно продуктите на компанията и бизнеса, за да бъдат полезни на максимум за клиентите на на нашата компания и новите ни консултанти.
3. Обучението включва детайлни знания по договорите с клиента и консултанта. Изучавайки системата за оценка и заплащане на дейността, нашите консултанти научават още, как да са полезни за клиентите.
4. Изучаваме още колективната дейност в мрежовия бизнес и преминаването на по-висока професионална степен.
5. Като международна компания АБА Маркетинг организира четири събрания в годината за активно развиващите се консултантски структури.
6. Валдай тренинг център организира Академията за професионална квалификация, след достигане на 4-та степен.
7. Отношенията с клиенти започват с разговор за съхранение на пари в инвестиционен фонд и възможност да се вземе печалбата за следващите три години, но реалния старт се случва, когато клиента активира сметката си и получи обещаните ползи. След това се явяват много поводи за радост от месечната печалба. Обикновено поздравяваме клиента с месечната печалба, а повечето клиенти увеличават парите в сметките, за да получават максимална печалба за себе си.
(следва продължение)
вторник, 12 юли 2016 г.
ПАРТНЕРЫ “ABA Marketing Group Inc.” PARTNERS
“ABA Marketing Group Inc.” Values highly its reputation and cooperates with the best companies in the field of finance and investment. Company’s partners are:
Loyal Bank
www.LoyalBank.com
Международный банк, партнер по программе "FIRST", обеспечивает возможность снятия наличных, совершение покупок в магазинах, в сети интернет и POS-терминалах MasterCard. Выверенные условия для максимального удобства, пользования карточной
Loyal Bank is the international bank and a partner in the program “FIRST”, that provides an opportunity to withdraw cash, make purchases in stores and via the Internet, service MasterCard.
Техническую поддержку ABA Group, а так же разработала и реализует через клиентскую сеть АБА Групп Мобильную платформу ABA001.
Technical support ABA Group, as well as developed and implemented through the client network ABA Group mobile platforms ABA001.
Приват банк
www.PrivatBank.lv
AS «PrivatBank», основанный в 1992 году, является одним из самых известных банков Латвии. Банк входит в международную банковскую группу «ПриватБанк», обслуживающую свыше 22 миллионов корпоративных и розничных клиентов в 12 странах
AS «PrivatBank», founded in 1992, it is one of the most famous banks in Latvia. The Bank is part of an international banking group "PrivatBank" serves over 22 million corporate and retail customers in 12 countries. In the ranking of Top 1000 world banks PrivatBank ranks 9th.
PNC Bank
www.PNC.com
Мониторинг стратегий инвестирования, поиск альтернативных решений и размещение средств.
PNC provides the monitoring of investment strategies, the search for alternative solutions and allocation of funds.
Специалистов конкретного профиля и организуем точечные обучающие программы именно под советников компании.
Specialists will arrange a specific profile and pinpoint training program is under the company's advisors.
Finam
www.Finam.com
Российская компания с выходом на международные инвестиционные рынки. Компания разрабатывает стратегии инвестирования капитала и размещения средств партнеров, имеет статус надежности АА+.
Finam is a Russian company with access to international investment markets. The company is developing a strategies for capital investment and borrowing partners’ funds. It has the reliability status AA +.
Allianz
www.Allianz.com
Финансово-страховой концерн. Каждый партнер “ABA Marketing group Inc.” застрахован на весь срок пользования продуктом "FIRST".
Allianz is the financial and insurance concern. Each “ABA Marketing Group Inc.” partner is insured for the entire availability period of the product “FIRST”.
Lions Business
www.LionsBusiness.com
Международная инвестиционно-риэлторская компания, вышедшая на рынок коммерческой недвижимости и инвестиционных проектов Турции и ориентированная на страны постсоветского пространства.
International realtor-investments oriented company, it showed up in the market of commercial property and investment projects in Turkey and is oriented to investors from post-Soviet countries.
Eurosim Travel
www.EurosimTelecom.com
Европейский поставщик услуг мобильной роуминговой связи. Eurosim travel - это услуга международной мобильной связи, позволяющая нашим клиентам экономить на звонках и мобильном интернете в зарубежных бизнес поездках.
Eurosim Travel is European provider of mobile roaming communication.Eurosim travel – is a mobile communication service developed for the purpose of providing varied smart solutions in the mobile communications field.
http://aba.community/BG-000172
понеделник, 11 юли 2016 г.
събота, 9 юли 2016 г.
16 простых правил для быстрого прорыва в жизни
1. Не смотрите телевизор. Никогда.
2. Есть такая штука как «Двигаться дальше несмотря ни на что». Попробуйте, поможет.
3. Пришла в голову идея? Запишите.
4. Опаздываете? Найдите способ предупредить об этом.
5. Не смейтесь над чужими мечтами.
6. Не возвращайтесь к людям, которые вас предали. Они не меняются.
7. Проводите с родителями больше времени — момент, когда их не станет, всегда наступает неожиданно.
8. Вежливость покоряет города. Пользуйтесь почаще.
9. Умейте признавать свои ошибки.
10. Откажитесь от привычки всё время жаловаться. Никого не интересуют чужие проблемы.
11. Не распространяйте сплетни.
12. В непонятных ситуациях всегда ложитесь спать. Также в любых ситуациях полезно помнить, что “и это пройдет”.
13. Даже при серьёзной ссоре не пытайтесь задеть человека за живое… Вы помиритесь (скорее всего), а слова запомнятся надолго…
14. Говорите правду, и тогда не придется ничего запоминать.
15. В начале дня делайте самое трудное и неприятное дело.
Когда вы сделали его — остаток дня вас не одолевают ненужные мысли.
16. НИКТО никому ничего не должен. Забудьте слово “должен”. Выбросьте из активного лексикона. Иначе действительно увязнете в долгах, да не только материальных, а ещё и моральных.
http://aba.community/BG-000172
петък, 8 юли 2016 г.
11-те ЗАБРАВЕНИ ЗАКОНА
11-те забравени закона

Използвани заедно, тези 11 закона, превръщат Закона за Привличането в напълно безспирна сила, такава, че да превръща мислите ви в реалност по-бързо, отколкото бихте могли да си представите.
Ето кои са тези 11 забравени закона:
Законът за Мисленето гласи, че мислите създават реалността.
Законът за Наличността гласи, че има безгранична наличност във Вселената на всичко, което желаете. Вместо да вярвате в идеята за “липсата”, е нужно да разберете, че живеем във Вселена на изобилие и има (пре)достатъчно за всички. Искреното съзнаване на това изобилие е жизнено важно за привличането на богатство и изобилие в живота ви.
Законът за Привличането гласи, че привличаш това, към което насочваш вниманието си. Обръщайки внимание на неща, които ви правят нещастни, привличате още повече от тях. Но ако се фокусирате върху нещата, които ви правят щастливи и се усмихвате, тогава ще привлечете повече от тях в живота си.
Законът за Получаването гласи, че ще получите само това, което сте готови да получите. Например, може да искате 10 000 лв. на месец, но ако не вярвате, че това е възможно или, че го заслужавате, то никога няма да ги получите.
Законът за Нарастването е свързан с нарастването и подобряването на всеки аспект от живота ви. Без значение колко добър е животът ви, винаги има място за подобрение и разширение.
Законът за Отплащането гласи “Жънеш това, което посееш”. Семената на успех или на провал посявате в живота си? В живота, това, което влагате, това получавате. Каквото правите и “изпращате” като сигнал на Вселената, това и ще получите, за добро или за лошо.
Законът за Нулевото Съпротивление е един от най-игнорираните от всичките 11 забравени закона. Но също така е и един от най-мощните от тях. Този закон гласи, че това, срещу което се съпротивляваш, продължава да съществува. Това означава, че нещата, които не харесвате, стават по-силни. Колкото повече енергия влагате в омраза и съпротивление към тях, толкова по-силни и мощни стават те. Незнанието на този закон обяснява защо толкова много хора не успяват да използват Закона за Привличането успешно. Няма значение колко трудно би могло да е в началото, трябва да се научите да игнорирате нещата, които не харесвате и да пренасочвате вниманието си към тези, които ви правят щастливи.
Законът за Прошката гласи, че за да продължите напред в живота си, е нужно да се избавите (да простите) от болезнени събития от миналото си. Незнанието и неприлагането на този закон блокира изобилието във вашия живот.
Законът за Пожертването гласи, че за да спечелиш нещо, трябва да си готов да заплатиш съответната цена. Гледайте на този закон като инвестиране в по-добро бъдеще вместо като настояща саможертва.
Законът за Почитането гласи, че 11-те Забравени Закона ще работят за вас, ако ги почитате. Ако водите недисциплиниран живот и не успявате постоянно да практикувате тези 11 закона, тогава не се учудвайте, ако се провалите.
Законът за Успеха е комбинация от всички 11 закона. Той гласи, че можете да успеете, независимо от вашата среда, или от това колко лоши са били нещата в миналото. Успехът е ваше рождено право.
http://aba.community/BG-000172
понеделник, 4 юли 2016 г.
9 важни истини за взаимоотношенията, които ще те накрат да се замислиш
Всеки ден срещаме нови хора и от всяка среща извличаме нещо важно за себе си. Някой ни изпитва, някой ни използва и поднася урок, друг ни помага да придобием нови умения, а някой ни прави по-добри и това е най-ценното.
- В отношенията получавате това, което давате
Не разчитайте, че в отговор на капризите си, обвиненията и обидите, ще получите усмивки, прегръдки и признание в любов. Ако искате разбиране, опитайте се сами вие да разбирате отсрещния. Всичко се връща – това е една проста формула, която работи от вечни времена.
- Не трябва да се борите за място в живота на който и да е човек
Насила мил няма да станете! Много хора забравят тази проста и много мъдра истина. Никога не се опитвайте да извоювате за себе си пространство в живота на друг човек. В края на краищата, вие не можете да знаете със сигурност, дали той има нужда от това.
- Всички хора се променят и това е нормално
Потребностите, мислите и дори убежденията на хората с времето се променят. Така че, ако някой ви казва, че сте се променили, не се обезкуражавайте и не търсете недостатъци в себе си. Може би тези промени, напротив, са във ваша полза. Няма нищо страшно в това, че интересите ви се разминават с тези на най-близкия ви приятел, а общуването се проваля. По-добре е отвреме-навреме да си разменяте приятелски думи и да запазите топли спомени, отколкото да се опитвате да изтръгне от взаимоотношенията онова, което не е останало и да храните раздразнението вътре в себе си. Бъдете искрени.
- Над отношенията трябва да се работи
Отношенията не се изграждат от само себе си. Те изискват активното участие на всички действащи страни. Искреност, взаимност и уважение – това са основите, без които всяка връзка се срива.
- Трябва да умеете да прощавате
Мнозина вярват, че прошката е признак на слабост. Но израза „прощавам ти“ съвсем не означава „аз съм твърде мек човек, затова не мога да се обиждам и ти и за в бъдеще можеш да продължиш да ми проваляш живота, а аз няма да ти кажа нито дума“. Той означава: „Няма да позволя миналото да разваля нашето бъдеще и настояще, затова ти прощавам и забравям всички обиди“.
- Споровете са загуба на време
Колкото по-малко време прекарвате в спорове с хората, които ви дразнят, толкова повече време ще ви остава за общуване с хора, които обичате. Ако спорът е възникнал между вас и близък човек, овладейте се. Не позволявайте на гнева да ви завладява, в противен случай може да произнесете думи, за които ще се срамувате до края на живота си. Понякога стабилна връзка може да се съсипе само от една невнимателна дума.
- Вие не можете да промените другия човек
Човек е в състояние да промени само себе си, но в никакъв случай някой друг. Затова трябва да се научите да възприемате близките и скъпите ви хора такива, каквито са. Ако нещо коренно не ви устройва, бъдете честни и кажете за него направо. Може би този, когото обичате, ще поиска да се промени заради вас.
- Отсъствието на някои хора в живота ви всъщност може да ви е само от полза
Не се страхувайте да променяте обкръжението си. Трябва да умеем да се отказваме в живота си от тези хора, които внасят в него дискомфорт. Ако в последно време получавате от някой „добър” приятел само предателства и обиди, то трябва да престанете да се придържате към миналото и да прекъснете отношенията.
- Ценете хората, които са близо до вас
Не забравяйте да казвате на близките си хора, че са ви ценни. Отделяйте им достатъчно внимание. Може би отношенията ви някога ще приключат, но дори и ако нещо не трае вечно, това не означава, че не трябва да губите време за него.
http://aba.community/BG-000172
неделя, 3 юли 2016 г.
МАРКЕТИНГ И УПРАВЛЕНИЕ НА ВРЕМЕТО
?
За съжаленние живота минава много бързо. Това се забелязва, когато се обърнеш назад и видиш колко години са минали.
Каквото сме знаели и правили, това се е случило вече.
Каквото знаем и правим сега, това ще се случва в бъдеще.
Има хора, които използват предишния опит, за да улеснят своето бъдеще.
Едва ли ще се учудите, но всички разполагаме с 24 часа на денонощие, а в същото време имаме различен достъп до блага и възможности. Разликата от нашето отношението към времето или по-точно в начина, по който управляваме своето време.
Всеки решава сам кога да стане, в 6:00, 7:00, 8:00 или в 11:30. Всеки решава сам какво да учи и какво да прави с наученото и с времето.
Не е лесно и на клошарите, които трябва да пазят някоя кофа за боклук, за да не пропуснат да хапнат нещо.
Някои хора започват деня си с разходки и физически упражнения, закуска с кафе с приятели и бизнес партньори, докато други изпълненяват задачи в техните предприятия.
Работещите за някого печелят заплата, докато работят. Ако спрат да работят, заплатата също спира.
Да имаш предприятие, в което работят хора на заплата, за да осигуряват твоите доходи, това е добре, но не е лесно да се постигне. Необходими са много пари, знания, умения и усилия.
Тук се появява един въпрос: - "А има ли друго, което може да се направи?"
Отговорът е: "ДА"
В АБА Маркетинг предлагаме по-добра възможност:
1. Може да се учи и работи в дейност, която е програмирана да дава блага и възможности, не само докато работиш, а дълго след това и за следващи поколения!
2. Натрупания опит в продължение на 70 години, сега е извор на невероятни възможности.
Системата дава няколко вида доход, които са свързани реалния принос към нейното местно развитие:
1) Обучение в 10 професионални степени и помощ за усвояването на всяка една от тях;
2) Седмично изплащане на възнаграждение за всяка сделка с клиент;
3) Изплащане за увеличение на сумите по стари сделки с клиент;
4) Допълнително изплащане на бонус от месечната печалба на клиентите;
5) Повишаване на възнаграждението за единица продукция за всяко следващо ниво;
6) Допълнително изплащане на възнаграждение за обучение и работа с екип;
7) Пожизнена рента при достигане на 6 ($300), 7 ($600), 8 ($900), 9 ($1200) и 10 ($1500) професионалнI степенI;
8) Предаване по наследство на клиентската мрежа и агентската структура;
9) Възможност за продажба или даряване на клиентската мрежа и агентската структура.
ПРЕПОРЪЧВАМ ВИ ДА ВЛАГАТЕ ВРЕМЕТО И УСИЛИЯТА СИ В ТОВА, ЗА ДА ВИ БЪДЕ ПО-ЛЕСНО В БЪДЕЩЕ. ОЩЕ ПО-ЛЕСНО ЩЕ БЪДЕТЕ НА ВАШИТЕ НАСЛЕДНИЦИ, А ТЕ МОЖЕ И ДА БЪДАТ БЛАГОДАРНИ ЗА ТОВА!
http://aba.community/BG-000172
събота, 2 юли 2016 г.
ЛОМБАРД КРЕДИТ СЪС ЗАЛОГ НА ПАРИ, СКЪПОЦЕННИ КАМЪНИ И МЕТАЛИ
1. Трябва ни банка, която да даде максимална сума и минимална лихва;
2. Хора, които имат спестени пари, или ценности;
3. Рекламна структура и стратегия на продукта FIRST from ABA Marketing.
4. Технология:
- Кредита се инвестира в АБА с около 20% годишна печалба;
- Ползва се АБА кредит в рамките на 60% от инвестираната сума;
- Добавя се вътрешния кредит в инвестицинната сметка и се получава годишната печалба от цялата сума;
- За три години се получават почти 60% печалба, след като се приспаднат всички разходи, такси, лихви и кредити.
- Инвестицията е с тройно обезпечение. Парите на клиента си остават по спестовната му сметка, а допълнителната защита се получава от двата кредита. Крайния резултат е печалба за клиента и справедлива комисионна за агента.
- ЧЕСТИТО))))))))
http://aba.community/BG-000172
понеделник, 27 юни 2016 г.
Видео с гала-ужина Юбилейного собрания в Санкт Петербурге
Видео с гала-ужина Юбилейного собрания в Санкт Петербурге
С 10 по 14 июня все желающие могли стать участниками грандиозного и самого ожидаемого
события 2016 года - Юбилейного собрания ABA Marketing group. По традиции официальная
часть мероприятия, включающая в себя лекции и обсуждение интересующих вопросов,
завершилась торжественным гала-ужином. Гостей вечера принимал ресторан "Летучий
голландец". Тематический интерьер, прекрасный вид и зажигательная атмосфера сделали
этот вечер незабываемым. Кроме того, приятным сюрпризом стали выступления российской
и белорусской певицы, актрисы, модели и телеведущей Анжелики Агурбаш, народного артиста
России Эммануила Виторгана, советсткого и латышского актера театра и кино Ивара Калныньша.

события 2016 года - Юбилейного собрания ABA Marketing group. По традиции официальная
часть мероприятия, включающая в себя лекции и обсуждение интересующих вопросов,
завершилась торжественным гала-ужином. Гостей вечера принимал ресторан "Летучий
голландец". Тематический интерьер, прекрасный вид и зажигательная атмосфера сделали
этот вечер незабываемым. Кроме того, приятным сюрпризом стали выступления российской
и белорусской певицы, актрисы, модели и телеведущей Анжелики Агурбаш, народного артиста
России Эммануила Виторгана, советсткого и латышского актера театра и кино Ивара Калныньша.

Окунуться в особую атмосферу вечера Вам позволит видео с гала-ужина Юбилейного собрания
в Санкт-Петербурге, которое Вы можете посмотреть по ссылке
https://www.youtube.com/watch?v=38P6joTtcQM&feature=youtu.be.
в Санкт-Петербурге, которое Вы можете посмотреть по ссылке
https://www.youtube.com/watch?v=38P6joTtcQM&feature=youtu.be.
С уважением,
ABA Marketing team
четвъртък, 23 юни 2016 г.
четвъртък, 16 юни 2016 г.
КАКВО ЩЕ НАПРАВИТЕ АКО ВИ ДАДАТ СЛЕДНАТА СУМА ПАРИ В EUR?
1 -
2 -
5 -
10 -
20 -
50 -
100 -
200 -
500 -
1.000 -
2.000 -
5.000 -
10.000 -
20.000 -
50.000 -
100.000 -
200.000 -
500.000 -
1.000.000 -
2.000.000 -
5.000.000 -
10.000.000 -
20.000.000 -
50.000.000 -
100.000.000 -
500.000.000 -
1.000.000.000 -
http://aba.community/BG-000172
2 -
5 -
10 -
20 -
50 -
100 -
200 -
500 -
1.000 -
2.000 -
5.000 -
10.000 -
20.000 -
50.000 -
100.000 -
200.000 -
500.000 -
1.000.000 -
2.000.000 -
5.000.000 -
10.000.000 -
20.000.000 -
50.000.000 -
100.000.000 -
500.000.000 -
1.000.000.000 -
http://aba.community/BG-000172
събота, 11 юни 2016 г.
ABA Marketing group: Прямая трансляция с Юбилейного собрания в Санкт-Петербурге
ABA Marketing group: Прямая трансляция с Юбилейного собрания в Санкт-Петербурге
ABA Marketing group предлагает всем желающим посмотреть прямую трансляцию
собрания советников в Санкт-Петербурге. Не упустите возможность проникнуться
атмосферой мероприятия. Трансляция начнется сегодня, 11 июня 2016 года, в 15.30
по МСК.
Для просмотра трансляции с мероприятия перейдите на вещающий канал по ссылке
https://livestream.com/abamarketing/events/5572141
собрания советников в Санкт-Петербурге. Не упустите возможность проникнуться
атмосферой мероприятия. Трансляция начнется сегодня, 11 июня 2016 года, в 15.30
по МСК.
Для просмотра трансляции с мероприятия перейдите на вещающий канал по ссылке
https://livestream.com/abamarketing/events/5572141

На вещающем канале сохранены записи предыдущих трансляций, которые Вы можете
посмотреть в любое удобное время.
посмотреть в любое удобное время.
Будем рады видеть Вас в числе зрителей!
C уважением,
ABA Marketing group
ABA Marketing group
четвъртък, 9 юни 2016 г.
сряда, 8 юни 2016 г.
ПО-ДОБРЕ МЛАД ЗДРАВ И БОГАТ, ОТКОЛКОТО СТАР, БОЛЕН И БЕДЕН
Да си на крака, да виждаш, да чуваш, да дишаш, да имаш покрив над главата, да имаш поне един приятел, това е напълно дстатъчно за да си в ритъма на живота. Истинския приятел, който знае и може да бъде такъв, той не си тръгва от първия път, когато е трудно. Той ще изтрае много, преди да обърне гръб на твоите проблеми. Ти имаш право да избираш, но много често се случва така, че твоя избор трябва да се направи в кратък период от време. Истинският приятел ще ти даде своите правила и всичкото време за твоя избор, дори ще ти даде втори шанс, а може би и трети. Какво ще направиш ти? Ще чакаш докато отпадне поредното приятелство? Ако вече имаш опит, трябва да помислиш много добре!
ABA MARKRTING GROUP INC.
Това е асоциация на бизнес съветниците, професионални приятели, които се обучават на ефективно приятелство, в истинския смисъл на думата. Ако се случи да срещнеш съветник-приятел, не го пускай да си тръгне от теб, а поискай да знаеш всичко, което той е научил за приятелството и живота. Ако пропуснеш този шанс, може пак да ти се случи някой ден...
Всеки ден остава с един ден по-малко!
Докато имаме сили и можем да направим нещо за себе си в бъдещето, когато ще се нуждаем от почивка и спокойствие, трябва да действаме. В противен случай ще се наложи да действаме, дори и силите и възможностите да са станали символични. Няма човек на земята, който да е освободен от ангажимента да се погрижи за себе си, дори през това време да се грижи и за децата си, за внуците си и т.н.
Ако се погрижим на време за себе си, няма да сме в тежест на най-близките си хора. Ако посъветваме нашите близки и приятели да се погрижат за себе си, така ние ще се обградим с хора, които няма да са в тежест на никого.
Присъединяването към асоциацията на бизнес съветниците е много важна стъпка в живота на всеки, който го направи. Обучението на нашите членове е полезно и градивно. За няколко години вие ще постигнете за себе си много неща, които са били неосъществима мечта за повечето хора. Простата причина е, че повечето хора няма да срещнат или няма да познаят своя шанс. Повечето хора вземат решения без информация. Повечето хора казват: акъл неща, пари ми дай... и си имат виновен за всичко. Но всички в живота си получават шанс и то не един път, ако не го забележат първия път, може да го пропусна и втори, и третия...
Не правете като повечето хора!
http://aba.community/BG-000172
неделя, 5 юни 2016 г.
Абонамент за:
Публикации (Atom)