Здравейте! Направих си труда да прочета тази статия,
защото заглавието привлече моето внимание. Забелязах, че този електронен
вестник не е информиран или не е заинтересован да показва на своите читатели,
какви възможностите се предлагат, които не трябва да се пропуснат. С не
малко огорчение, аз ще ви представя и статията и ще ви насоча вниманието към
предложенията на ABA Marketing Group Inc., което по своята същност е инструмент
за съхраняване на парични средства с месечна печалба от 2-3%. Повтарям -
месечна печалба. Това означава, че за една година, можете да очаквате повече от
20%. Вече 5 години, компанията стабилно осигурява тази месечна доходност и в
това се увериха хиляди клиенти от 44 държави. За съжаление, тези които не
знаят какво не знаят са милиони и ние търсим за обучение сътрудници по
маркетинга, които да открият за себе си нова възможност за професионално
развитие и справедливи западно европейски доходи. https://aba.marketing/
В този блог можете да
намерите множество статии, свързани с дейността на корпорацията, които ще ви
ориентират в това, което трябва да направите веднага. Не отлагайте питане по
телефона, или в среща, по електронна поща или чрез коментар в блога, а ние ще
направим всичко възможно да удовлетворим вашите питания. Ако се разочаровате,
тогава се абонирайте за "Моите пари"
"Моите пари"
Брой 17/2019 - Българинът спестява дългосрочно в депозити, за доходи след
пенсиониране
Депозит - сравни и кандидатствай онлайн за най-добрата оферта
Гъвкавостта на продукта и лихвата предопределят избора на банка и депозит
Два са водещите критерии при избора както на банка, така и на конкретна оферта за депозит. Това са гъвкавостта на продукта и неговата лихва. Гъвкавостта, изразена чрез възможността за довнасяне на допълнителни суми, както и възможността за теглене на суми от депозита са предопределили избора на 38% от далите отговор на въпрос за критериите им при избор на депозит. Над 65 % от респондентите биха довнасяли допълнителни суми, ако депозитният продукт им го позволява.
34% от респондентите с депозит посочват размера на лихвата като водещ критерий при избор на настоящата им оферта. Освен за вече ползващите депозит, тези критерии биха били водещи и за тези, които тепърва възнамеряват да открият такъв. Лихвата по депозита е важен фактор, формиращ решението на настоящи и бъдещи депозанти. Въпреки това, според данните от проучването, почти 25 % от депозитите са на относително ниска лихва между 0,20% до 0,30%, а едва 18 % са на лихва над 1 % годишно.
Два са водещите критерии при избора както на банка, така и на конкретна оферта за депозит. Това са гъвкавостта на продукта и неговата лихва. Гъвкавостта, изразена чрез възможността за довнасяне на допълнителни суми, както и възможността за теглене на суми от депозита са предопределили избора на 38% от далите отговор на въпрос за критериите им при избор на депозит. Над 65 % от респондентите биха довнасяли допълнителни суми, ако депозитният продукт им го позволява.
34% от респондентите с депозит посочват размера на лихвата като водещ критерий при избор на настоящата им оферта. Освен за вече ползващите депозит, тези критерии биха били водещи и за тези, които тепърва възнамеряват да открият такъв. Лихвата по депозита е важен фактор, формиращ решението на настоящи и бъдещи депозанти. Въпреки това, според данните от проучването, почти 25 % от депозитите са на относително ниска лихва между 0,20% до 0,30%, а едва 18 % са на лихва над 1 % годишно.
ABA Marketing Group Inc
070090078; +359894512331
georgiev.georgi@aba.marketing
Инвестиционни идеи, директно от кухнята