събота, 22 юни 2019 г.

АМИ АКО НЕ ЗНАЕМ КАКВО НЕ ЗНАЕМ?

Здравейте! Направих си труда да прочета тази статия, защото заглавието привлече моето внимание. Забелязах, че този електронен вестник не е информиран или не е заинтересован да показва на своите читатели, какви възможностите се предлагат, които не трябва да се пропуснат. С не малко огорчение, аз ще ви представя и статията и ще ви насоча вниманието към предложенията на ABA Marketing Group Inc., което по своята същност е инструмент за съхраняване на парични средства с месечна печалба от 2-3%. Повтарям - месечна печалба. Това означава, че за една година, можете да очаквате повече от 20%. Вече 5 години, компанията стабилно осигурява тази месечна доходност и в това се увериха хиляди клиенти от 44 държави. За съжаление, тези които не знаят какво не знаят са милиони и ние търсим за обучение сътрудници по маркетинга, които да открият за себе си нова възможност за професионално развитие и справедливи западно европейски доходи. https://aba.marketing/
В този блог можете да намерите множество статии, свързани с дейността на корпорацията, които ще ви ориентират в това, което трябва да направите веднага. Не отлагайте питане по телефона, или в среща, по електронна поща или чрез коментар в блога, а ние ще направим всичко възможно да удовлетворим вашите питания. Ако се разочаровате, тогава се абонирайте за "Моите пари" 

"Моите пари" Брой 17/2019 - Българинът спестява дългосрочно в депозити, за доходи след пенсиониране 


Депозит - сравни и кандидатствай онлайн за най-добрата оферта

Гъвкавостта на продукта и лихвата предопределят избора на банка и депозит 

Два са водещите критерии при избора както на банка, така и на конкретна оферта за депозит. Това са гъвкавостта на продукта и неговата лихва. Гъвкавостта, изразена чрез възможността за довнасяне на допълнителни суми, както и възможността за теглене на суми от депозита са предопределили избора на 38% от далите отговор на въпрос за критериите им при избор на депозит. Над 65 % от респондентите биха довнасяли допълнителни суми, ако депозитният продукт им го позволява. 

34% от респондентите с депозит посочват размера на лихвата като водещ критерий при избор на настоящата им оферта. Освен за вече ползващите депозит, тези критерии биха били водещи и за тези, които тепърва възнамеряват да открият такъв. Лихвата по депозита е важен фактор, формиращ решението на настоящи и бъдещи депозанти. Въпреки това, според данните от проучването, почти 25 % от депозитите са на относително ниска лихва между 0,20% до 0,30%, а едва 18 % са на лихва над 1 % годишно.

































ABA Marketing Group Inc
070090078; +359894512331
georgiev.georgi@aba.marketing
Инвестиционни идеи, директно от кухнята