вторник, 9 ноември 2021 г.

ЧЕТИРИ ФАКТОРА ЗА УСПЕХ























  1. ПАРТНЬОР

  2. ПРОДУКТ

  3. ПАЗАР

  4. КАРИЕРА


Възможно е да се учудите, че не изглежда много сложно, но всичко се върти около тях и повече от 100 години те работят безотказно. всеки четвърти милиардер по света се създава на този принцип. Такъв резултат, остава недостижим за тези, които не се съобразяват с четирите фактора за успех.

Разбира се, че не всеки, който използва тези фактори е длъжен да стане милиардер, има и милионери, както и хора със стотици хиляди, с хиляди и със стотици. Но от какво зависи това? От други три фактора: Време, Пари и Усилия. Не е достатъчно знанието за факторите, трябва да се използват в практиката, но нека да направим разширено описание на тези първи четири фактора, както и на допълнителните три:


ПАРТНЬОР


Необходима е мощна международна организация, която е в състояние да произведе, или да доставя неизчерпаеми количество от определени продукти или услуги, които да са потребни или необходими на милиони хора, на всякакви възрасти, религия, пол или други различия. (7 flags club)



ПРОДУКТ


First - Това е продукт - услуга, който в различни варианти служи за съхранение и спестяване на финансови средства с допълнителна печалба, от 2% до 3,8% на месец. По този начин се финансират инвестиционни проекти с печалба за членовете на клуба, които ползват продукта, който всъщност не може да бъде изчерпан.



ПАЗАР


Такъв продукт предразполага изчисляването на милионен потенциал от потребители, които могат да бъдат ефективно привлечени за партньори в клуба, за да спестяват,  съхраняват и умножават своите пари. За десет години, десетгодишните, ще станат на 20  и така постоянно ще разширяват потенциала на пазара.



КАРИЕРА


Дори да са  изпълнени перфектно първите три фактора, без наличието на дуплицираща система, успеха си остава невъзможен! МЛМ е доказана в годините система, за дуплициране, а също така за най-справедливо изчисляване приноса на отделния участник в мрежата.



Това е принципът, по който може да бъде използван на максимум, този комплект от фактори, обезпечаващ стабилни и постоянно растящи доходи за потребителите на продукта, а също така за участниците в мрежата за маркетинг.


Допълнителните три фактора, без които успеха все още остава немислим, както писах по-горе, са Време, Пари и Усилия. Ако някой от тях се равнява на нула, то произведението от тяхното умножение, ще бъде равно на нула. Ако парите са малко, времето и усилията трябва да са по-големи и обратно, ако се влагат повече пари (дрехи, костюми, семинари и т.н.), тогава времето и усилията ще са необходими, но в по-малки количества!


Темата за успеха има най-различни интерпретации, но най-истиснките почти съвпадат с това представяне. Ние можем да помогнем на всеки, който истински желае голям успех, защото това е вече е постигнато стотици хиляди пъти и затова, лесно може да се повтори (дуплициране).


https://mssg.me/georgiev.finance

+359894512331