сряда, 13 юли 2016 г.

ОБУЧЕНИЕТО Е ЛЕСНО, АКО Е ПОСТЕПЕННО И БЕЗ ПРЕКЪСВАНЕ


















1. След разговор с наш консултант, вие получавате основна информация, която може да се надгражда. Това е ваше решение. Полезно е да сравнявате новото с нещо познато, но само ако сте разбрали новото.
2. Използвайте новия си контакт с нашия консултант за да надграждате вашата представа за новото. Нашите консултанти изучават детайлно продуктите на компанията и бизнеса, за да бъдат полезни на максимум за клиентите на на нашата компания и новите ни консултанти.
3. Обучението включва детайлни знания по договорите с клиента и консултанта. Изучавайки системата за оценка и заплащане на дейността, нашите консултанти научават още, как да са полезни за клиентите.
4. Изучаваме още колективната дейност в мрежовия бизнес и преминаването на по-висока професионална степен.
5. Като международна компания АБА Маркетинг организира четири събрания в годината за активно развиващите се консултантски структури.
6. Валдай тренинг център организира Академията за професионална квалификация, след достигане на 4-та степен.
7. Отношенията с клиенти започват с разговор за съхранение на пари в инвестиционен фонд и възможност да се вземе печалбата за следващите три години, но реалния старт се случва, когато клиента активира сметката си и получи обещаните ползи. След това се явяват много поводи за радост от месечната печалба. Обикновено поздравяваме клиента с месечната печалба, а повечето клиенти увеличават парите в сметките, за да получават максимална печалба за себе си.

(следва продължение)



Няма коментари: