събота, 12 ноември 2016 г.

СТРОГО СЕКРЕТНО



















(САМО ЗА КОНСУЛТАНТИ ОТ ABA MARKETING GROUP INC.) 

ПАРТНЬОРСКА ПРОГРАМА "КОНКУРЕНТО-СПОСОБНОСТ ЗА КООПЕРАЦИИ И ФИРМИ" с ABA MARKETING GROUP INC.


СЪЩНОСТ:

Предлагат се 60% допълнителен финансов ресурс по договорите с компанията. Предстоящите задължителни разходи и плащания по бизнес-плановете вече се правят в партньорство с ABA MARKETING GROUP INC.

Как? - По договор с компанията получавате нова банкова сметка, която е свързана с инвестиционен фонд. Сметката е разделена в три функции - инвестиционна, операционна и кредитна. С парите в инвестиционната сметка получавате около 2% месечна печалба, а в кредитната сметка можете да получите предварително печалбата за следващите три години, т.е. вие получавате още 60%. Тези пари са приблизително равни с очакваната печалба. Така вие ще харчите бъдещата си печалба за сегашните разходи и инвестиционни цели. Вашите пари са в инвестиционната сметка с 2% месечна печалба, а бъдещата печалба използвате сега.
Всички инвестиционни дейности на фирмата или кооперацията, можете да правите с бъдещата си печалба, за разлика от вашите конкуренти. Но дори ако вашите конкуренти вече са партньори с ABA MARKETING GROUP INC., това означава, че вие няма да изоставате от тях.

Не се колебайте да потърсите помощ от нашите консултанти. Така ще увеличите парите си веднага с 60% и всеки месец ще получавате още около 2% печалба от вложените парите в инвестиционните сметки. С увеличението можете спокойно да плащате вашите разходи или да инвестирате без страх, защото вашите пари ще бъдат защитени и с печалба.

http://aba.community/BG-000172


Богатството на българите се е утроило за 10 години (65 млрд. лв)















Богатството на българите се е утроило за 10 години
Финансовите активи на домакинствата растат двойно по-бързо от икономиката, сочи доклад на "Индъстри уоч"

15:08 | 10 юли 2016 | 14 коментара

Богатството на домакинствата в България нараства с два пъти по-бързи темпове от брутния вътрешен продукт на страната за последните 10 години.

В абсолютна сума за този период финансовото богатство на хората се е утроило и вече достига 65 млрд. лв. или близо 76% от БВП.

Това са основните изводи от доклад по темата, изготвен от анализаторите от "Индъстри уоч".

За периода финансовото богатство расте годишно с 14,6% средно, докато икономическият растеж достига 7,2% годишно в номинално изражение, се посочва в доклада.

Основни фактори за изпреварващия ръст са повишената склонност на домакинствата да спестяват и високите лихви, които хората получаваха до 2013 г.

Най-сериозен ръст на финансовото богатство на домакинствата се отчита през 2015 г. - 5,8 млрд. лв., който е постигнат въпреки ниските лихви. Между 2011 и 2013 г. българите са забогатявали общо с около 5 млрд. лв. годишно, докато в годината на кризата на КТБ има леко забавяне до 4 млрд. лв.

Най-лошо за финансовите натрупвания на хората са повлияли 2008 г. и кризисната 2009 г., където увеличението е средно около 2 млрд. лв.

Тенденцията от последните 10 години продължава и през първите три месеца на 2016 г. – разполагаемото богатство на домакинствата расте основно заради повишаването на доходите на заетите лица и притока на емигрантски пари от чужбина, отчитат още от "Индъстри уоч".

Според анализаторите предпочитанията на домакинствата са се променили в рамките на последното десетилетие.

Въпреки спада на лихвите домакинствата в България избират банковите депозити като основен начин за съхранение на своето богатство. Делът на банковите влогове нараства от 61.5% от финансовия портфейл на населението през 2005 г. до 65.2% десет години по-късно.

Значението на пенсионните фондове също расте. Все повече средства се натрупват по задължителния втори и доброволния трети стълб на пенсионната система. Универсалните, професионални и доброволни фондове управляват 14% от финансовите активи на населението през 2015 г. при едва 6% десет години по-рано.

Друго наблюдение е, че хоризонтът на спестяване се удължава.

През последните 10 години домакинствата спестяват все по-дългосрочно. Близо половината срочни спестявания на населението са за срок от 6 до 12 месеца през 2015 г., а всеки пети срочен влог е сключен за период над 1 година. Все по-голям става делът на устойчивите спестявания – средства, които домакинствата не планират да харчат в обозримо бъдеще.

През последните 10 години делът на потребителските кредити се стопява до 40% от всички домакински заеми през 2015 г. при положение че е бил 54% през 2005 г.

В същото време задлъжнялостта по жилищни кредити трайно нараства в относително изражение като през 2015 г. близо половината дълг на българските граждани е съставена от ипотеки.

Българският пазар на жилища беше сред най-засегнатите от глобалната финансова криза, припомнят от "Индъстри уоч". Според анализа цените на жилищата в България са се понижили общо с 38%, преди да докоснат дъното през третото тримесечие на 2013 г.

?????????

До кога ще гледаме без да правим нищо, уважаеми колеги, та вие имате безценна информаци как да повишите богатството на българина с 60% сега и с още 2% на месец.
Вие ще бъдете отговорни за това, че вашите познати не знаят и не използват предимствата на договорите с АБА Маркетинг.
Това са договори за банкова сметка, свързана с инвестиционен фонд; 80% от печалбата на фонда се дава всеки месец на клиентите, пропорционално на личното им участие, а освен това, всеки клиент може да вземе 60% допълнителни пари, под формата на кредит, което е почти равно с очакваната печалба за следващите 3 години.
Това е вашият шанс да печелите справедлива и достойна комисионна за безценната информация, която давате на на най-близките си хора и на вашите приятели.

http://aba.community/BG-000172

САМОСЕЗИРАНЕ















ДА ДАДЕМ ШАНС НА ЗЕМЕДЕЛСКИТЕ СТОПАНИ, АРЕНДАТОРИ, КООПЕРАЦИИ И ФОНДАЦИИ, КОИТО НЕ ЗНАЯТ КАКВО НЕ ЗНАЯТ!

Специална инструкция за консултанти от ABA Marketing Group Inc.

Уважаеми колеги, земеделските стопани, арендатори и кооперации произвеждат и продават земеделска продуккция и отново засаждат, произвеждат и продават... и пак и пак.. Колко струва подготовката на земята за новата реколта и как да се плаща това с бъдещата печалба? Това е важния въпрос, на който трябва да отговори всеки наш консултант!

Сега е момента да се предлагат на земеделските стопани договори с инвестиционна компания ABA Marketing Group Inc. Предимствата са очевидни - около 2% месечна печалба на парите в инвестиционните сметки, но още по-важно е, че може да се използва бъдещата печалба за следващите три години, а това са допълнителни 60%, които клиента получава веднага след активиране на сметка в ABA Marketing Group Inc.

Каквото посеят, това ще пожънат! Земеделските стопани, кооперации, арендатори и т.н. задължителнон инвестират чааст от приходите си за да подготвят новата реколта, а това могат да направят без да харчат от готовите пари, а като използват финансовия продукт на ABA Marketing Group Inc.

Фондациите набират средства за определени цели. В процеса на тази дейност може успешно и полезно да се партнира с ABA Marketing Group Inc.. Това става с подписване на договор с компанията, откриване на инвестиционна сметка и използване на допълнителен финансов ресурс, който се равнява на бъдещата печалба, за следващите 3 години, а това са допълнителни 60%.

По договор с ABA Marketing Group Inc., клиента получава банкова сметка, която е свързана с инвестиционен фонд и всеки месец 80% от печалбата на фонда се добавят в сметките на клиентите, пропорционално на сумата, която е в инвестиционната сметка, а това за последните 2 години са повече от 2% печалба на месец. Отделно клиента има право на кредит с годишна лихва от 7,6%.

Сумата на кредита могат да добавят и в инвестиционната сметка, да получават печалбата от фонда, но също така могат да харчат свободно чрез он-лайн банкиране и банкова карта Union Pay.

Уважаеми колеги, тази информация може да стигне до вашите потенциални клиенти чрез вас, а това ще ви донесе много материални блага. Не отлагайте за по-късно. Не се заблуждавайте, че шансовете за успех са запазени за вас. Всеки ден в АБА Маркетинг започват работа нови и нови консултанти, които веднага получават обучението, което се дава и на вас. Успехът на ABA Marketing Group Inc. не може да бъде ограничен, важното е вие да не отлагате вашия личен успех в ABA Marketing Group Inc.

Не се колебайте да питате за всичко, което може да ви улесни в нашата дейност.

http://ggeorgiev.aba.community/

+359894512331