вторник, 28 май 2019 г.

ХАРИ МАРКОВИЦ - ТЕОРИЯ НА ДИВЕРСИФИКАЦИЯТА

Хари Макс Марковиц (на английски: Harry Max Markowitz) е американски икономист, удостоен с Нобелова награда за икономика, заедно с Мертън Милър и Уилям Форсайт Шарп (за първи път лауреатите са трима), през 1990 за основополагащия им труд в теорията на икономиката на финансите.
Хари Марковиц е роден на 24 август 1927 в Чикаго, Илинойс, САЩ в семейство на евреи (баща — Морис; майка — Милдред).[1]. Учи в родния си град, където завършва и висшето си образование. Като млад има възможността да се учи от множество изявени икономисти: Милтън Фридман, Тялинг Коопманс и други.

Диверсификация на инвестиционния капитал на е основна стратегия за постигане на гарантиран успех в компания ABA Marketing Group Inc.

Капитала е разпределен по много фактори: географски, политически, климатично и сезонно, браншово, суровинно, краткосрочно, средносрочно, дългосрочно, хеджиране, ценни метали, преки инвестиции... и т.н.

Диверсификация се използва не само от инвестиционни корпорации. Правилото е валидно за физически лица. Съхраняването на пари в различни инвестиционни инструменти е стара практика. Едновременно може да са вложени пари в злато, криптовалута, бижутерия, бриянти, сребро, антиквариат, недвижимост, договори с инвестиционни компании.

Договор с компания ABA Marketing Group Inc. може да вложите част от вашите пари и при условията на догора да получите допълнителен кредит, с който да закупите други финансови инструменти, които са посочени по-горе или да увеличите инвестирания капитал за извличане на по-голяма печалба. Статистиката показва, че 90% от клиентите на компания ABA Marketing Group Inc. увеличават размера на своите инвестициии още в първите месеци, след като видят това, което са чуваи преди това в рекламата.

Много от клиентите избират да станат сътрудници в компанията. По този начин информацията за ABA Marketing Group Inc. се ползва от постоянно нарастващо множество хора в 44 държави.  

ABA Marketing Group Inc
070090078; +359894512331
georgiev.georgi@aba.marketing
Инвестиционни идеи, директно от кухнята