Оказва се, че този въпрос е един от най-важните за новите консултанти в отдел продажби на инвестиционните фондове. Какъв е верният отговор?
Навсякъде!
Осъзнаването на своята позиция, като консултант, който е добре информиран и подготвен да говори с хора, които не знаят каво не знаят, е първата нещо.
Второ по ред, но не на второ място по значение, това е факта, че нашия фонд предоставя около 2% месечна печалба. Има ли човек, който ще препочита 1% годишно, пред 2% на месец? Това е вжно да се оцени и да се използва от консултанта, за личната мотивация и нагласа, за важността на информацията, която имаме и даваме.
Трето - нашите клиенти могат да вземат печалбата си за следващите три години, като кредит веднага след попълване на сметката, с 4,5-6,5% годишна лихва, а връщането става от реалната печалба с инвестиционните сметки. Ако има противници на тази екстра, това значи, че просто не са слушали внимателно или се нуждаят от спешна медицинска помощ.
Четвърто - всеки клиент може да разказва за своите преживявания с нашата компания, на своите приятели и да получи справедлива комисионна, когато се възползват от услугите на компанията.
Нашите продукти са важни за всеки нормален човек и са лесни за придобиване и ползване, т.е. всеки човек над 18 години е наш потенциален клиент и ние не бива да ограничаваме хората да ползват и да печелят!
Желая ви успех!
http://aba.community/BG-000172