неделя, 17 май 2015 г.

СЕДЕМНАДЕСЕТ ОТ НАЙ-ВДЪХНОВЯВАЩИТЕ МИСЛИ ЗА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА


1. Никога няма да пресечете океана, ако не съберете смелост да изгубите брега от погледа си. – Христофор Колумб

2. Умните хора решават проблеми, гениалните ги предвиждат. - Айнщайн

3. Песимистът вижда трудности във всяка възможност, жизнеспособният вижда възможности във всяка трудност. – Уинстън Чърчил

4. Не съм се провалил. Просто открих 1000 начина, които не вършат работа. - Едисон

5. Има два важни момента в живота на човек – единият е, когато се е появил на тоя свят, другият – когато е разбрал защо. – Марк Твен

6. Една от най-вредните и най-опасни мисли е „Всички правят така". – Лев Толстой

7. Оцеляват не най-силните, а тези, които се приспособяват към промените. – Чарлз Дарвин

8. Времето ви е ограничено. Не го пропилявайте, за да живеете нечий чужд живот. – Стив Джобс

9. Има два начина да изживееш живота си. Единият е като мислиш, че не съществуват чудеса. Другият е като мислиш, че всяко нещо е чудо. - Айнщайн

10. Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства. — Паулу Коелю

11. Глупаво е да правиш планове за целия си живот, след като не си господар дори на утрешния ден. — Сенека

12. Тежко е да се провалиш, но по-лошо е никога да не се опиташ да успееш. — Теодор Рузвелт

13. Ако животът ти поднесе лимон, направи си лимонада. – Дейл Карнеги

14. Който не напредва всеки ден, всеки ден изостава. — Конфуций

15. Дайте на тези, които обичате, криле, за да летят, корени, за да се върнат, и причини, за да останат. – Далай Лама

16. Животът е това, което ни се случва, докато правим други планове. – Джон Ленън

17. Бъди промяната, която искаш да видиш в света. - Махатма Ганди.



ИЗГОДИ И ПРЕИМУЩЕСТВА НА МРЕЖОВИЯ БИЗНЕС - ВЛАДИМИР ДУБКОВСКИ




















По света съществуват много начини за легално печелене на пари. И всеки избира най-подходящия за него, оценявайки своите способности и възможности. Но малцина могат да си представят перспективите, открили се в Русия с навлизането в началото на 90-те години на мрежовия маркетинг. Обикновено човек се лута в триъгълника: наемна работа – частно предприемачество – извършване на услуги на фирми или граждани (частни уроци, ремонтни работи и т.н.) Болшинството хора стават наемни работници, изпитвайки постоянно недоволство, както от характера на работата, така и от размера на заплащането. И това състояние е обусловено от цял ред обективни фактори. Стопанинът (ръководителят) на фирмата винаги е заинтересован от това, да получи максимум от работника си и при това да му плаща минимално. А интересът на работника е противоположен – да работи възможно по-малко и при това да получи възможно повече от фирмата. Това противоречие е напълно естествено и е невъзможно да се премахне от действащите икономически структури. А в мрежовия маркетинг тази бариера липсва, освен това, между ръководителите на МЛМ фирмите и сътрудниците от най-ниското ниво се установяват най-добри, най-човечни отношения, в основа на които, естествено лежи отново икономическият интерес, защото ръководителите на МЛМ структури са пряко заинтересовани от труда на своите сътрудници и заплащането им е в пряка зависимост от това, каква заплата получават по-низше стоящите сътрудници. Всеки ръководител мечтае неговите сътрудници да станат колкото се може по-успешни и богати хора, защото от това пряко зависи неговата кариера в МЛМ фирмата и неговата заплата. Затова той е принуден да прилага максимум усилия, неговите сътрудници, които са се присъединили към този бизнес по негова препоръка, да постигнат максимални успехи в най-кратки срокове. Тогава и неговата кариера ще се развие стремително и той ще получи най-голям материален резултат. От друга страна, новите хора, които идват в мрежовия маркетинг, не са в състояние да достигнат някакви сериозни резултати без активната и постоянна поддръжка от страна своите спонсори, т.е. структурните ръководители. Затова тук се получава тази симбиоза на интересите на редовите сътрудници, големите ръководители и стопаните на МЛМ фирмите, която дава на този бизнес право да се нарича „най-великата възможност в историята на човечеството”. Точно така е озаглавил една от своите книги видния американски теоретик и практик на МЛМ Джон Каленч. Защото наистина никоя друга икономическа система за дистрибуция на стоки и услуги не дава такива значителни резултати, както за фирмите производителки, така и за редовите участници в този процес. Много хора на наемния труд изпитват голям дискомфорт от това, че личните отношения с ръководството на фирмите, в които работят, до голяма степен определя тяхното израстване в кариерата и съответно - материалните изгоди. Мрежовия маркетинг премахва и това противоречие. Личните отношения с ръководството на практика не оказват никакво влияние нито на кариерата, нито на личното, нито на финансовото израстване. Работата е там, че в мрежовия маркетинг кариерата и материалното благополучие зависят сто процента единствено от сътрудника. Както и да се изградят отношенията с ръководството на фирмите в личен план, те нямат никакво значение за израстването в кариерата и растежа на заплатата. Само работата, конкретният принос в развитието на собствената структура определят израстването в кариерата и вашето материално благополучие. Отношенията между хората се променят често. Днес са приятелски, утре могат да станат враждебни. Днес са роднински, утре могат да станат нетърпими. В обикновените фирми такава промяна на отношенията, като правило създава достатъчно големи проблеми. Във фирмите от мрежовия маркетинг такъв проблем няма, макар и в тази сфера на дейност отношенията между хората несъмнено се променят. Но от това не се променя нито статусът на сътрудника във фирмата, нито неговото материално положение, нито перспективата за израстване в кариерата. Нека да разгледаме въпроса за темповете на нарастване на заплатата във фирмите за мрежови маркетинг. Статистиката потвърждава, че човек, който грамотно е построил своята структура може абсолютно обективно да разчита ежегодно на сто процентово увеличение на заплатата си. Това е за средните сътрудници. Но нека да си представим, че на някакъв определен етап, пет-шест месеца след началото на кариерата, Вие достигнете ниво на заплата 500 долара. Вие сте в правото си определено да разчитате, че след една година Вашата заплата ще се удвои и ще бъде вече 1000 долара, а след още една година – 2000 долара, а след още една – 4000 долара на месец. На такава заплата може да завиди всеки средностатистически американски гражданин. А това може да се постигне чрез МЛМ само за три години, т.е. за три години можете да увеличите своите доходи осем пъти! Кажете моля, в коя друга икономическа система това е реално? Още повече, че сега говорим само за средните сътрудници. А лидерите, „звездите”, постигат много по-сериозни резултати. Освен наемната работа или започването на собствен бизнес (в обикновените представи), има още един широко известен начин за печелене на пари – творческата дейност. Знаем, че известните режисьори, писатели, композитори, след като създадат веднъж едно велико произведение, могат да получават приходи от него цял живот. Една добра книга може да се преиздава стотици пъти, може да се превежда на десетки езици и авторът, създател на тази книга, ежегодно ще получава колосални доходи от веднъж положения от него труд. Мисля си, че мрежовия маркетинг много прилича на такъв вид творческа дейност, защото човекът за първи път влизащ в този бизнес, строи своя собствена структура, която е плод на неговото творчество. След като веднъж построите динамично развиваща се мрежа и осигурите условия за нейното по-нататъшно развитие, Вие сте в правото си да разчитате на пожизнени дивиденти от нейната дейност. Условието е да приложим известната формула за успех в МЛМ:
1.Научи се да работиш сам;
2.Научи да работят тези, които си привлякъл в бизнеса;
3.Научи ги да обучават на това следващите ги сътрудници.
По такъв начин се създава само-възпроизвеждаща се система, която може да сравним с добре написаната книга. Вашата структура, бидейки професионално подготвена, ежемесечно ще увеличава обемите на своята дейност, а Вие като ръководител ще получавате все повече и повече пари. Кажете моля, какво може да донесе по-голямо удовлетворение от наблюдаването на това, как хората, които лично сме привлекли в този бизнес, именно с наша помощ са станали щастливи, свободни и богати хора! Накрая нека да поговорим за благородството на този бизнес. Работата е там, че думите „благородство” и „бизнес” обикновено не са съвместими. Или бизнес и благородство. А мрежовия маркетинг дава възможност за съвместяване на тези две понятия в едно неразривно цяло. На практика привличайки хората в структурите на мрежовия маркетинг, именно Вие им давате великолепния шанс: от една страна да станат потребители на много нужна и полезна стока или услуга, а от друга, чрез предлагането на тази стока или услуга, Вие им давате шанс да се приобщят към великолепния свят на мрежовия маркетинг и коренно да променят своя живот. Буквално след един кратък период от време, тези хора, които Ви последват и получат от Вас необходимата помощ и поддръжка в началния етап от своята дейност, могат наистина да се превърнат в богати, преуспели хора, които ще ви бъдат благодарни през целия си живот за това, че сте ги привлекли в мрежовия маркетинг. И единствено, което ще ги огорчава е това, че не сте го направили по-рано. Изпитайте върху себе си тези преимущества и дайте шанс и на други хора да го направят. Още повече, че в МЛМ може да се започне, съвместявайки мрежовия бизнес с настоящата Ви работа. Болшинството хора постъпват така. Но малко са тези, достигнали измерими резултати, които не преминават в групата на професионалистите в мрежовия бизнес – прекалено очевидни стават неговите преимущества.

http://ggeorgiev.aba.community/