http://aba.community/BG-000172
Здравейте
настоящи и бъдещи колеги!
Каквото и да
прави човек, то трябва да е ефективно на максималната възможна степен. Ако ще
почивам, трябва пълен релакс, ако ще работя нещо, трябва напълно да се отдам,
ако ще работя с някого, трябва да има пълна координация. Всичко, което е
различно от това, се нарича по друг начин.
В моята програма
за колективно развитие са заложени най-обикновени правила, с които може да се
влезе в ритъма на по-сложно организираната ABA Marketing Group Inc.
Съвсем скоро ще
се проведе събрание на компанията в Анталия, Турция. От 24 до
28.03.2016. Заявките за участие се правят чрез личния кабинет в сайта на
компанията.
Нашите
обикновени правила са следните:
1. Отваряйте
личния си кабинет всеки ден и проследявайте централните новини от компанията.
2. Разговаряйте
всеки ден с вашия консултант и се информирайте за неговото развитие в
системата.
3. Участвайте
редовно в мероприятията на вашата структура.
4. Изучавайте
лично всяко нещо, което е свързано с дейността на компанията.
5. Колкото
по-добре познавате дейността, толкова повече ще ви харесва да я правите.
6. Изпращайте
писмени отговори на съобщенията и поканите на регионалното или централното
ръковоство на структурата.
7. Проследявайте
общия чат в скайп, фейсбук и др.
8. Проверявайте
общата информация в блога на регионалното ръководство.
9. Изучавайте
продукта на компанията и всеки ден говорете с някого за това. Всеки разговор
помага за следващия.
10. Допълвайте
своя списък с потенцияални клиенти всеки ден. Вашият капитал в този бизнес е
вашия списък с потенциялни клиенти.
11. Вашата
психична нагласа трябва да е основана на факта, че вие имате и давате на вашите
приятели информация за три неща: как да си увеличат парите с 60% веднага и да
получават още 2% на месец, как могат да работят в консултантската мрежа и трето
- как могат да направят пасивен доход, създавайки своя консултантска мрежа в
рамките на компанията.
12. Навлизайки в
реалния ритъм на ABA Marketing Group Inc., вие ще се почувствате достойни
предствители на вашите клиенти и консултанти. Вие ще заслужите тяхното уважение, а така също уважението на
регионалното и централно ръководството на компанията.