събота, 23 ноември 2019 г.

КАК ДА НАМЕРИМ ПОДХОД КЪМ ВСЕКИ ЧОВЕК - ТЕХНИКА КОЯТО ВИНАГИ РАБОТИ (Р.В.)

Австрийска статистика за 60 гошен период!


















Известно е, че директните отношения с другите хора влияят на вашия успех и вътрешно състояние. Ако се разбирате с другите, тогава светът се отваря пред вас от нови, по-добри страни. А сега имам въпрос към вас - как да намерите взаимно разбирателство с други хора? Как да изградим връзка? Как да спечелим човек? Напишете в коментарите какво мислите за това. Нашата задача е да използваме това за което говоря за да намерим това, което стои в основата на някакви взаимоотношения между хората - било то за бизнес или в личен план, и да споделяме работна техника, как да привличаме друг човек към мен . Тази техника е толкова ефективна, че веднага щом я овладеете, ще се изненадате колко се е подобрил животът ви! Всеки ден в социалните мрежи ще споделяме полезни идеи с вас, Регистрирайте се сега!

Когато ние не разбираме какво иска нашия близък човек, нашия партньор, нашия клиент, ние често забравяме за главното. Именно за това, много трудно се вземат решения по този въпрос. Ако знаем отговора на този въпрос, вие ще намерите разбиране за това, което движи човека. Разбирайки неговите мотиви, вие много лесно можете да намерите общ език и да му помогнете да получи това, което иска.
Но вижте кое е най-интересно, много от хората, няма да могат да ви дадат отговор на този въпрос, даже ако много им се прииска, защото най-често те сами не разбират какво искат в края на краищата.
Как ще се чувствате в такава ситуация?
Сега запомнете най-главното: Всички хора искат уважение, любов и разбиране!
Най-доброто, което можем да направим в общуването с други хора, това е да им помогнем да станат щастливи!
Това е, към което се стремят всички! Макар, че много са тези, които не искат да си го признаят. И тогава ние виждаме злобата, конфликтите, обидата и агресията. Чрез такова изопачена изява, хората искат да обърнат към себе си вниманието на околните и да предизвикат в тях любов и уважение.
Защо това е важно за вас? Когато вие видите пред себе си недоволен клиент или ваш сътрудник ви е нагрубил, то мнозинството реагират изхождайки от повърхностно разбиране на ситуацията. Например, ако на клиента не му е харесало обслужването, той емоционално показва своето мнение. А какво стои зад това, защо се е разстроил човека? Не е ли затова, че той взел вашето поведение, като неуважение към него?
Разбирайки това, вие ще направите нещо по друг начин. Вие ще можете да дадете на човека това, което той действително иска. Споделяйте радостта с другите и тогава вие ще видите, колко интересен и богат ще стане вашия живот.
Най-доброто, което можем да направим в общуването с други хора, това е да им помогнем да станат щастливи.



georgiev.georgi@aba.marketing
+359894512331 +37121460966
Инвестиционни идеи, директно от кухнята