сряда, 20 юни 2018 г.

КАК ДА ПОДГОТВИМ СВОЯТА ЛИЧНА ПРЕЗЕНТАЦИЯ


Как мислите, често ли се появява възможност да се намери клиент и да се завърши сделка? Много по-често отколкото можем да си представим!

Защо тогава, много от консултантите, не усещат това изобилие, във вид на пари в в свите сметки? Една от причините е отсъствие на последователна лична презентация. Те не умеят, разбираемо и кратко да разказват за това, с което могат да бъдат полезни на човека, с който току-що са се запознали. 


Ако вие не разказвате за това, с което се занимавате и затова как може да е интересно на вашия събеседник, то вие изпускате възможността, той да стане ваш клиент!

На пръв поглед това е толкова логично и банално, че много консултанти въобще не мислят за това. А когато в реалния живот се срещат с хора, те говорят първото, за което им дойде на ум, или просто дават своята визитка. А има и консултанти, които дори и това не правят. 


За никава продажба не може да става въпрос, ако вие не информирате хората от вашето обкръжение, с какво вие можете да им помогнете и ако неправилно пропускате акцента върху интереса на вашия събеседник, а не само на вашия. 


Имате ли ваша лична презентация? Знаете ли точно какво да кажете на човека, когато се запознавате с него? 


Ако до тук имате дори и един отговор "НЕ", това значи че трябва веднага се оправята пропуските. 


Вземете лист хартия и писалка, или запишете в компютъра няколко изречения, които ще използвате за този текст, който ще използвате веднага след като се представите. 


Ето няколко важни правила, благодарение на които, вашата презентация ще бъде ефективна: 


1. В презентацията вие задължително трябва да формулирате с какво се занимавате и какво предлагате на вашия събеседник. И най-важното, представете ключовите ползи на вашето предложение за този човек. 


2. Таекста на презентацията трябва да е кратък, 3-4 фрази. 


3. Потренирайте да говорите тази не голяма реч свободно и непринудено. Говорете на глас, говорете пред огледалото, разработвайте мимики и жестикулиране. Представяйте си реални хора, с които искате да говорите. Това ще помогне да изберете точните думи и интонации. 


4. Репетирайте с близки и приятели. Не обръщайте внимание на критиката, ако има такава. Вашата задача е просто да говорите и да слушате своя глас, да слушате думите, и да разработвате вашата реч. 


5. Свършете тази работа бързо, не е нужно да тренирате до съвършенство седмици наред, подбирайки думите или репетирайки пред огледалото. Направете го достатъчно добре и веднага започнете работа с клиенти. 


6. Най-главното е всеки път, когато се запознавате с нов човек, да разказвате вашата презентация. Винаги създавайте възможности за себе си.

http://ggeorgiev.aba.community/
+359894512331


неделя, 3 юни 2018 г.

TOP 12 ABA marketing Group Inc.








Приятели! Не мога да не споделя мислите на Дмитри Боровик с вас ... той е един от нашите фаворити в Рейтинга на компания ABA marketing Group Inc. и по тази причина е участник в наградата - екскурзия, която си заслужава усилията.

"Разбира се, разбира се, това, което се случва, просто не може да се разкаже! Това трябва да се преживее!... Хотел Метропол в центъра на Москва, частен самолет - полет до Амстердам, Париж, Барселона, където живяхме в луксозен хотел срещу Айфеловата кула в Париж и в сърцето на Барселона .... Днес ние сме в Сен Тропе и 7 дни ще бъдем в най-елегантната и една от най-скъпите яхти в региона, където членове на кабинния екипаж и готвачи от най-високата категория, ще се грижат за нас.... тези изкушения не са често посещавани дори в наземни ресторанти (цената на нашата яхта е около 10 милиона долара!)
Но аз си задаеам един въпрос, защо аз? Какво беше направено?
И в отговор ще ви разкажа моята история...

Преди повече от 3 години ме запознаха с ABA - аз не знаех, че има такива възможности за обикновените хора ...

Нямах офис, нямах квалифицирани съветници, нямах система, нищо! Но аз имах ясно желание да се справят с този бизнес и да овладея тази възможност ... всички комисионни през първата година (дори и повече), аз харчих за пътуване до събрания и конференции, аз попивах всяка дума и всеки следващ път, се убеждавах още повече, че искам да стана УСПЕШЕН В ABA! Че искам да печеля, да променям, да подобрявам моето ниво и начин на живот!

Аз не мислех за другите, аз вървях напред, към моята цел! Беше трудно, нямах познания, разбиране, но имах вяра в това, което правя!

Приятели, ако искате да спечелите добри пари (това не е дори 10 000 евро на месец), хванете кормилото на живота си, ВИЕ ТРЯБВА ДА НАПРАВИТЕ ПРОСТИ НЕЩА! Не чакайте помощ, разчитайте само на себе си, защото това е Вашия бизнес все пак!

Разбира се, нашият бизнес не е за всеки, а само за избрани, за верните на себе си и на своето дело, но този бизнес ЩЕДРО се насърчава!

Колеги, искрено желая да достигнете до всички висоти на нашия бизнес, да се наслаждавате на всеки преживян ден, пътувайки към целта си! С нас това е повече от истинско! Обичам всички, прегръщам ви и искам следващия рейтинг в Австралия да стигнат възможно най-много от съветниците от нашата дирекция!

Пс: Не обръщайте внимание на временните трудности, просто вървете към целта си, към вашата мечта, към вашата свобода и свободата на вашите най-близки хора! Това е истински шанс за всички, без значение на колко години сте! @ Bay of St. Tropez"





























+359894512331

петък, 1 юни 2018 г.

ПЕЧАЛБА НА АБА МАРКЕТИНГ ЗА МЕСЕЦ МАЙ 2018
















ПОЗДРАВЯВАМ НАШИТЕ КЛИЕНТИ С ОТЛИЧНАТА
ПЕЧАЛБА ЗА МЕСЕЦ МАЙ 2018
http://ggeorgiev.aba.community/
+359894512331


неделя, 22 април 2018 г.

сряда, 11 април 2018 г.

Международен семинар на АБА Маркетинг в Анталия на 30 април до 5 мак 2018















Важно: Регистрация на собрание в Турции, 30 апреля – 7 мая!

Georgi Georgiev,
Убедительная просьба всех участников собрания в мае пройти регистрацию в качестве участников.
Клиенты компании, которые приобрели билеты для посещения собрания, могут пройти регистрацию из своего Личного кабинета. 
Для подсказки можно использовать инструкцию «Регистрация на собрание: Посещение с перелетом».

Если Вы приобрели билеты для кого-то из участников собрания, то Вам необходимо перерегистрировать билет на этого участника, чтобы он мог пройти регистрацию и его данные были учтены при составлении списков участников.
В качестве подсказки для перерегистрации билетов можно использовать инструкцию «Билеты на собрание: Перерегистрация».
Инструкции по регистрации на собрание и перерегистрации билетов можно найти в Личном кабинете на рабочем столе, в разделе «Инструкции» выбрав вкладку «Посещение собраний».
Просим обратить внимание, что полетные данные необходимо предоставить до 15 апреля. 
Участникам собрания, которые не предоставят полетные данные до 15 апреля, трансфер не гарантируется!
Если Вы уже прошли регистрацию, но не указали полетные данные, их можно добавить в форму регистрации через раздел «Регистрация на собрание». Или предоставить в офис компании по электронному адресу office@aba.marketing.
Клиенты, которые приобрели билеты на собрание, но не прошли регистрацию не будут учтены в списках участников собрания.

Если Вы планируете привезти на собрание НЕ клиентов компании, об этом необходимо сообщить в офис компании по электронному адресу office@aba.marketing. Также по НЕ клиентам компании необходимо предоставить дополнительные сведенья: имя, информацию об оплате посещения, полетные данные.
Подать заявки на получение документов на собрании можно до 23 апреля.
При наличии дополнительных вопросов, обращайтесь в офис компании по электронному адресу office@aba.marketing

Не пропустите конференцию в Алма-Ата! (АБА Маркетинг)

Не пропустите конференцию в Алма-Ата!

Georgi Georgiev,
Приглашаем Вас посетить конференцию, которая пройдет в г. Алма-Ата (Казахстан) 21 марта 2018 года.
В качестве места проведения выбран отель Grand Hotel "Tien-Shan», расположенный по адресу ул. Богенбай батыра, 115.
Начало конференции в 15.00. Участников просим прибыть заблаговременно.
Мероприятие будут проводить Директор 10 уровня, бизнес тренер и основатель Valday Training Centre Anna Valday и директор 8 уровня Firsov Evgeny.
Будем рады видеть Вас в качестве участников!


Конференция в Санкт-Петербурге 15 апреля (АБА Маркетинг)

Конференция в Санкт-Петербурге 15 апреля

Georgi Georgiev,
Приглашаем Вас посетить региональную конференцию в Санкт-Петербурге, которая состоится 15 апреля. Не упустите шанс провести выходной в культурной столице страны.
Мероприятие будет проводиться в отеле Crowne Plaza St.Petersburg-Ligovsky, зал «Пушкин-Павловск», расположенном по адресу проспект Лиговский, 61. Отель расположен напротив Московского железнодорожного вокзала.
Гостей мероприятия ждет превосходное обслуживание, приятные интерьеры, современный конференц-зал. Кроме того, Вы сможете воспользоваться подземной парковкой, а на всей  территории отеля для Вас будет доступен бесплатный Wi-Fi.
Конференция начнется в 13:00, однако участников просим прибыть заблаговременно.
В числе приглашенных Dzmitry Baravik – советник компании ABA Marketing Group, Магистр Бизнес Администрирования (MBA), и Okisheva Elena – директор 8-го уровня.

Ответственная за организацию: Gulevskaya Marina (контактный телефон ✆ +7 921 906 85 30).
Будем рады видеть Вас среди участников!