вторник, 18 август 2015 г.

КАКВО ЩЕ ПРОДАВАМЕ ДНЕС?














Един успешен мениджър решил да смени рязко начина си на живот. Купил си ферма в едно затънтено село, купил си и крави от местните фермери и станал животновъд, но тъй като тази материя му била абсолютно непозната, го излъгали и му продали некачествени животни, с нисък млеконадой.

Веднага местните започнали да го следят, да злорадстват и да чакат пълния му провал, но за тяхно учудване от ден на ден продаденото от него мляко нараствало, съответно и печалбите му, и скоро станал един от най-елитните фермери.

Започнали да го ухажват и да се опитат да разберат тайната на успеха му. Той с готовност я споделил:
- Въпросът е в мотивацията и в организацията. Всяка сутрин правя оперативка с цялото стадо и им задавам един и същ въпрос: "Какво ще продаваме днес - месо или мляко?" Останалото е инициатива на персонала.

ABA Marketing Group Inc
070090078; +359894512331
georgiev.georgi@aba.marketing
Инвестиционни идеи, директно от кухнята

неделя, 16 август 2015 г.

危機 - КРИЗА = ОПАСНОСТ + ВЪЗМОЖНОСТ

вторник, 4 август 2015 г.

ТРИ НАВИКА, КОИТО ВИ ПРЕЧАТ ДА ПЕЧЕЛИТЕ ПАРИ




















Както някои навици влияят зле на здравето ни, така пък други могат да ни попречат да се развиваме професионално. Противно на популярното схващане, човек не се ражда, предопределен за успех - това, което ще постигне, зависи от собствените му мотивация и трудолюбие, а и от способността да не се поддава на непродуктивни привички. Изданието Forbes описва кои са три от най-често срещаните навици, които пречат на трупането на богатство:

1. Не се възползвате от възможностите си.
Възможността не ни търси, нито пък идва само веднъж в живота. Прекалено често човек се отказва или продължително отлага важна работа заради това, че конкретно събитие или връзка не са минали според очакванията му. Протакането (или пълното бездействие), когато човек получи възможност да се развива, проваля всякакви шансове за успех и позволява на другата страна да победи. Характерът не се изгражда, когато нещата се случват, както очакваме. А се изгражда дори когато човек се сблъсква с най-големите си проблеми.

2. Вярвате на некомпетенти мнения.
Всички сме чували фразата “слепецът води слепеца.” Всяка минута хора, които не са подготвени да говорят по даден въпрос, предлагат съвети на масите чрез социалните мрежи. Още по-лошо, всяка минута някой приема това, което казват, за чиста монета. Всеки има право на глас, но не всички трябва да го слушат.

3. Не желаете да се усъвършенствате.
Тайната зад успеха на всеки е постоянно да научава нови неща и да трупа нови умения. Самодоволството намалява потенциала. Намаленият потенциал прави човек несигурен, изнервен и в крайна сметка нещастен. Това нещастие става видимо за колеги, клиенти, приятели и любими и още повече изолира способността на човек да постигне това, което желае. Човек може да се откаже от всеки навик, ако има желание. Независимо от възрастта, продължителността на навика му или предишните си провали, като променя поведението си, всеки увеличава шансовете си за успех.

http://aba.community/BG-000172




четвъртък, 30 юли 2015 г.

5 - РАЗГОВОР С КЛИЕНТА – ВЛАДИМИР ДУБКОВСКИ


















РАЗГОВОР С КЛИЕНТА

В делото, което съм избрал, ме очакват множество възможности, а също и толкова вълнения и разочарования. Но аз няма да загубя тъй като сега държа в ръцете си пътеводни карти, благодарение на които ще премина през бурните води към бреговете на мечтите си. (Ог Мандино)

Тази статия е също една от тези пътеводни карти, но нищо повече. Една и съща карта, дадена преди плаването на няколко капитани, ще доведе едните благополучно до крайната точка, а на други няма да помогне да избегнат острите рифове. Картата ли е виновна за това? Или този, който стои на капитанския мостик?

Една сътрудничка от структурата ми, съвсем не глупава, симпатична и добре образована жена веднъж дойде при мен с такъв въпрос: Защо при мен нищо не става? Аз проведох 37 срещи с клиенти, предлагайки им това, което е необходимо на всеки човек. Но не можах да сключа нито една сделка. Кажете ми, нима всички хора са толкова глупави, че не разбират изгодата си или аз съм глупачка?”. При това беше съвсем ясно кого тя смяташе за глупаци.

Договорихме се, че заедно ще проведем среща с поредния клиент. На следващия ден се срещнахме близо до дома на потенциалния клиент и веднага стана ясно с какво ще завърши тази 38-ма среща. „Така се вълнувам, - каза сътрудничката вместо поздрав, - и мисля, че пак нищо няма да стане”. Но ние все пак отидохме на предварително обречената на неуспех среща – не може да се поставя окончателна диагноза без щателно изследване на всички симптоми на заболяването. Посрещна ни мила любезна жена, държаща се, обаче, с известна резервираност. Това беше напълно естествено: тя не знаеше какви конкретни предложения ще и бъдат направени. Реших да не се меся по време на разговора, за да не променям с влиянието си развиващата се ситуация. Сътрудничката ми веднага премина към дела: извади рекламните материали и изсипа върху домакинята куп информация за достойнствата на предлагания продукт и произвеждащата го фирма. Само след 15 минути на домакинята и стана ясно, че ако веднага не купи продукта, то по-нататък ще живее трудно. Изплашената жена отначало се опита да протестира енергично, след това вежливо, но решително се сбогува с нас, като обеща да си помисли върху направеното предложение. „Ето виждате ли, - горчиво въздъхна сътрудничката, когато след нас врата се затвори, - какви глупаци са все пак хората. А не изглежда глупава тази жена.”аз също въздъхнах – винаги е тежко да наблюдаваш чуждите неуспехи – и си спомних как преди един месец на структурното събрание, разказвайки за технологията и философията на разговора с клиента, предложих на всички сътрудници подготвената от мен методика на тази тема. Всички радостно взеха от пособието освен една – тази същата, която е провела 38 безполезни срещи – разлиствайки материалите, тя ги сложи на масата и каза, че такива азбучни истини не я интересуват. Тези, които се заинтересуваха сериозно тогава, вече са преуспели в мрежовия маркетинг, доказвайки с  успеха си важността на усвояването именно на азбуката на МЛМ. Затова сега ще Ви
запозная, уважаеми читатели, с тази стара методика, която за три години, минали от раждането и, не е загубила актуалността си. И така разговорът с Негово Величество Клиента. Той започва дълго преди самата среща и съвсем точно се разделя на две съвсем самостоятелни и равноценни части.
Има и трета част – как НЕ ТРЯБВА да се провежда разговорът. Хайде детайлно да разгледаме всяка част.


ЧАСТ ПЪРВА – ТЕХНОЛОГИЯТА

Това е подготвителна част, но пренебрегването и винаги води до неуспех. Ако вие не сте изпълнили технологическата част, може и да не провеждате самия разговор. В най-добрият случай ще ви кажат: ”Това е много интересно, ще си помисля и ще Ви сеобадя”. А когато клиентът казва, че иска да си помисли, разглеждайте това като вежлива форма на отказ. Всъщност всеки човек взема принципно решение в течение на първите 15 минути от началото на срещата. И по-нататък целият разговор се свежда до това, че клиентът, решил принципно „да”, търси допълнителни плюсове в информацията Ви, а казалият си „не”, - допълнителни минуси. Разговорът с клиента е мини спектакъл, където трябва да бъдете едновременно и режисьор и актьор. Това е аксиома на продажбата и никога не трябва да се забравя за нея. Театърът започва от закачалката, а разговорът с клиента от определянето на мястото и времето на срещата. Именно вие трябва да направите това, но така, че клиентът да помисли, че изборът е направил той.

Как да го постигнем? Не е сложно. Трябва просто да знаете най-доброто време и място и да дадете на клиента право на избор – но само от предложените от Вас варианти. Мястото трябва да бъде комфортно за клиента. Но преди всичко за Вас. Едва ли ще постигнете успех, отивайки в офиса на клиента, където той е затрупан със служебни задължения. Той няма да може да навлезе в предложението Ви и освен това, пет минути
след тръгването Ви ще забрави въобще за него. И когато му се обадите на следващия ден с въпроса: „Какво е решението Ви?” – той няколко секунди ще си припомня какво е било то.

Времето на срещата има принципно важно значение. Сутрин е най неподходящото време. Човек, получил информация сутринта, до вечерта се натоварва с такъв обем сведения, че просто не е в състояние да разсъждава сериозно над предложението Ви. Най-добрият вариант е да се срещате с клиента в неговото жилище или офис в края на деня, но не много късно – 17-19 часа, когато човекът има все още сили внимателно да Ви слуша. При това, ако не е възможно да избегнете среща на работното му място, договорете се минимум за тридесет минути да се откъсне от всичко: да си изключи телефона, да си заключи вратата на кабинета и т.н. ако му стане интересно в течение на първите 15 минути, той ще бъде с Вас точно колкото Ви трябва. И ако информацията Ви се окаже последна за деня, той ще си легне да спи, размишлявайки за нея. Знаейки това, дайте възможност на клиента сам да избере къде и кога да се среща с Вас, но Вие
назовете няколко (два) най-подходящи за Вас варианти.
Разбира се, външният Ви вид също има голямо значение. Как мислите, какво облекло е най-подходящо за успешен разговор? Ако си мислите, че строг делови костюм, то грешите. Ако смятате, че дънки и кожено яко – също не сте прави. Вашият външен вид трябва да бъде СЪОТВЕТСТВАЩ на мястото и времето на срещата. Вие трябва да бъдете такъв, какъвто е и Вашият клиент. Ако той Ви е поканил в къщи и Ви посреща с пуловер и пантофи, то смокингът Ви просто ще го изплаши. Но ако срещата протича на официален прием, без смокинг няма да минете.

На вилата на клиента е най-добре да бъдете с дънки. Постарайте се да приличате външно на него – това веднага ще го предразположи към Вас. Той ще разбере, че е дошъл човек като него и веднага ще се настрои доброжелателно, а това е вече ключ към успеха. Разбира се, трябва да разполагаме с някаква информация за клиента. Примерно да знаем семейното му положение, навиците, хобито, материалните възможности.
Един начинаещ сътрудник, пренебрегнал това последно правило и отишъл при потенциален клиент с нов продукт на фирмата си. Изпълнил всички формални условия и отишъл на среща в дома на клиента, в най-подходящото облекло и в най-удобното време. С голям ентусиазъм разказал за фирмата си и предлагания продукт и стигнал най-важното: клиентът извадил на масата необходимата за сключването на договора сума и пристъпил към попълване на заявката за покупка. Доволният сътрудник вече пресметнал наум хонорара си, счел за необходимо допълнително да зарадва клиента си с такава информация: „ Представяте ли си – въодушевено казал той – срокът на годност на Вашия продукт е толкова голям, че даже Вашите наследници ще могат да го ползват дълги години!”. За учудване на сътрудника, клиентът веднага помръкнал, взел парите от масата и казал, че продуктът го устройва напълно, но трябва да си помисли. Какво означава това вече знаете. А причината за рязката промяна била, както се изяснило по-късно, следната: клиентът нямал деца и не обичал много жена си и само мисълта за това, че именно тя в случай на
неговата смърт ще продължава да ползва скъпата вещ, веднага го отвратила от идеята за покупката и. Този начинаещ сътрудник бях аз и обичам да давам този пример на семинари, където чета лекции за продажбите.

Принципите са много важни, а тук са нарушени два: първо, аз не намерих достатъчно информация за семейните отношения на двойката, при която отидох; второ счетох за уместно да коментирам ситуация, за която не знаех достатъчно. Разбира се, често е невъзможно да получим предварително необходимите сведения за клиента в такъв обем, че да не правим такива смъртоносни за продажбите грешки, но при дефицит на информация, моля използвайте и двата метода:

Първият: В началото на срещата с клиента работете максимално ползотворно, задавайте повече открити въпроси (т.е. такива, които изискват дълги отговори, а не кратки с „да” или „не”). Отговорите на тях ще Ви дадат цялата необходима информация за събеседника Ви.

Вторият: Много внимателно използвайте сведенията, които не сте получили от самия клиент: те могат да бъдат грешни или невярно изтълкувани от Вас.

И накрая, най-важното от първа част. Може да дойдете на точното място и в най-подходящото време, облечени по най съответстващия начин и пълен с данни за клиента, но в отговор да получите „не”, ако не изпълните най-важната препоръка, която се заключава в следното: НАСТРОЙТЕ СЕ ЗА УСПЕХ! Да, да, това е най-трудното, но абсолютно необходимо действие при срещата с клиент. Сещате ли се за сътрудничката провела 38 безполезни срещи? Тя можеше да проведе 100 и повече, но резултатът би бил същият. Залагайки в съзнанието с програма за неуспех, тя е получила 38 отговора „не” на доста разумни и полезни предложения.

Има два вида настройки. От една страна, външните фактори ни настройват по определен начин. Да кажем поглеждайки сутринта през прозореца и виждайки сивото небе и дъждовните капки, може да си кажем: какво лошо време – и с това веднага да си създадем лошо настроение, с каквото е по-добре да не ходим при клиента. А може да използваме друг механизъм: САМИ да си създаваме настроение, без да зависим от каквито и да е външни обстоятелства. Важна е не самата същност, а отношението към нея. Например, в такава ситуация да си кажем: в природата няма лошо време, просто е малко влажно, но какво от това? А аз независимо от всичко съм в прекрасно настроение и днес ще постигна още повече успехи от вчера! И клиентът, с когото днес ще се срещна радостно ще ме посрещне на прага на дома си (офиса, вилата) и с най-голямо удоволствие ще купи това, което ще му предложа. Нали то наистина му е необходимо и визитата ми просто ще го ощастливи.

Усещате ли разликата? А с просто повторение на няколко въодушевяващи фрази може наистина да си създадете необходимата позитивна настройка и тя неминуемо ще се предаде на клиента Ви. Много прости и ефективни настройки можете да намерите в книгата на Ог Мандино „Най-великият търговец на света”. Задължително я прочетете.

А сега хайде заедно да влезем в дома на потенциалния ни клиент.


ЧАСТ ВТОРА - ФИЛОСОФИЯ НА РАЗГОВОРА

Ако сме изпълнили техническата част, 50% от успеха вече ни е осигурен. Но остават още 50%, без които сключването на сделката е невъзможно. Театърът продължава (животът е театър, а ние сме или актьори или зрители или режисьори) и за нас е много важно да излезем правилно на сцената, след като се вдигнат завесите (отворила се врата на дома, в който ни очаква клиента). Знаете ли, че първите секунди от общуването (именно секунди, а не минути) изграждат най-важното впечатление за Вас? А първото впечатление не може да се направи два пъти, не забравяйте за това.

Даже ако сте дошли при познат, на който предварително сте казали за нова интересна възможност, много е важно правилно да влезем при него. „Да влезем правилно” – това значи веднага да направим позитивно впечатление с уверените си маниери, чувството за собствено достойнство, приятен външен вид. В никакъв случай не трябва веднага да продаваме нещо. КЛИЕНТЪТ ПРЕДИ ВСИЧКО КУПУВА ИМЕННО ВАС, А НЕ
СТОКАТА ИЛИ ФИРМАТА, КОЯТО ПРЕДСТАВЛЯВАТЕ..

И още една аксиома: всеки човек се интересува преди всичко от себе си и „неговата риза винаги е по-близо до тялото му”. Затова още на прага на дома на клиента забравете за стълбицата на успеха в МЛМ фирмата и за възможния хонорар, който ще получите в случай на успешно приключване на срещата. Мислете само за този човек, при който сте дошли, за НЕГОВИТЕ потребности и интереси, за НЕГОВОТО здраве и удобство, общо взето само за него и за нищо друго. Затова правейки добро първо впечатление не бързайте да вадите рекламните каталози и проспекти. Започнете разговор с клиента на тема, отнасяща се до самия него. Това ще бъде интересна тема за разговор, която клиентът безусловно ще поддържа и веднага ще се настрои към Вас положително – нали малко хора проявяват истински интерес към друг човек. Ето на този етап Вие ще решите задачата за попълване на информационния вакуум. Самият клиент с най-голямо удоволствие ще Ви разкаже за семейството си, за хобито си и за още много други неща, ако проявите искрено любопитство към персоната му. А на Вас
нима не Ви е интересно да се запознаете с нов човек (ако сте дошли не при стар познат, а по поръчка)? Слушайки клиента си, мислете за това, как получената от Вас информация се отнася към продукта (стока, услуга), която имате намерение да му предложите. Това Ви трябва, за да направите плавен преход към ВЪЗМОЖНОСТТА ЗА УДОВЛЕТВОРЯВАНЕ НА НЕГОВИТЕ ПОТРЕБНОСТИ. Ако клиентът разбере, че Вашата стока или услуга е предназначена именно за да го удовлетвори, той незабавно ще я купи. А докато не разбере СВОЯ интерес – няма да купи в никакъв случай, колкото и красноречиви да сте и колкото и добра да е стоката Ви. Някои сътрудници се боят да прескочат тази летва, нали разговорът за клиента, може да се проточи и те се стараят да преминат по-скоро към делата. Това ще разстрои много клиента. Той веднага ще разбере, че Ви е интересен не с потребностите си, а само с факта на продажбата, т.е. Вие сте дошли при него за да вземете пари, за да спечелите комисионна и в това е целият Ви интерес.

А клиентът Ви въобще не го интересува Вашата печалба, него винаги го интересува само собствения му интерес и затова се постарайте по време на разговора да се грижите само за него, а не да пресмятате на ум хонорара си.
Веднъж моя сътрудничка ми разказа интересна история. Следвайки наставленията ми, тя отишла в дома на клиента и започнала „светски” разговор. Клиентът се оказал страстен любител на кучета и повече от два часа с възторг разказвал за питомците си. Сътрудничката го слушала и си мислела: как да сменя темата към делова? Отчайвайки се от невъзможността да намери вярното решение, решила да си ходи, когато стопанинът изведнъж попитал къде е заявката за покупка, която той трябва да попълни.
И веднага я подписал внасяйки доста голяма сума.

Един от любимите ми автори, чиито книги не преставам да пропагандирам, Наполеон Хил в „Мисли и забогатявай – 4” твърди, че 99% от притежателите на застрахователни полици не са могли да обяснят, защо са предпочели именно тази, а не друга застрахователна компания и какво е преимуществото на полиците им пред тези, които предлагат конкурентните фирми. Когато им задали направо въпроса защо са купили тази полица, отговорът бил един: агентът беше много симпатичен.
Не е важно какво продавате – козметика, бижутерия, хранителни добавки или застрахователни полици – важно е как го правите и КАК изглеждате в очите на клиентите си.
Има такава формула: Да бъдеш – Да правиш – Да имаш. Може да се разшифрова така:

Да бъдеш – значи да съществуваш като личност.
Да правиш – значи да работиш.
Да имаш – значи да получиш всичко това, което искаш.

И едно поразително нещо: изследванията показват, че 98% (!) от хората искрено предполагат, че движението към успеха преминава от направлението “Да имаш” към направлението “Да бъдеш”. Един вид, че за да станеш някой, трябва да имаш нещо от начало. И само 2% (уви!) разбират, къде се крият корените на успеха. Да, да, именно в личността на човека! Отначало трябва да станете личност, след това да положите усилия, а всичко, което искате да имате ще дойде от само себе си.

При мрежовите продажби този закон действа особено нагледно: ако продавачът е интересна личност, сделката неминуемо ще се състои. И обратно: колкото и хубава да е стоката, няма да я купят, ако продавачът не е успял да заинтересува купувача с персоната си.
В неразбирането на този закон се крие основната причина за големия процент неудачници в редовете на МЛМ бизнеса. Мнозина, едва стъпвайки в редовете на МЛМ фирмите, веднага започват да се суетят, мислено пресмятайки огромни хонорари, при това съвсем не ги е грижа за това, КАК изглеждат в очите на потенциалните си клиенти. В резултат, чувайки напълно естествено „не”, веднага се отказват и си тръгват от бизнеса, обвинявайки за неуспеха си всички и всичко, освен себе си, разбира се.

Веднъж, още в началото на моята МЛМ кариера, когато тава не беше за мен нещо повече от хоби, а основното ми време заемаше адвокатската ми практика, аз провеждах среща с трима млади бизнесмени. Моите юридически съвети много им харесаха и когато разговорът ни завършваше, си помислих, защо да не им продам и моята стока?
Те са състоятелни хора, стоката ще им свърши работа, отношенията ни са поверителни – общо взето, рязко промених темата на разговора. След пет минути разбрах, че те познават стоката и фирмата ми и не изпитват ни най-малко уважение към нея. Освен това, те се учудиха, че уважаван и сериозен адвокат е дистрибутор на някаква не много солидна, според тях, фирма. Върху тяхната реакция реших да построя разговора си за продажба.
- А конкретно какво негативно знаете за тази фирма? – напористо попитах аз, знаейки, че отбранителната позиция неминуемо ще доведе до поражение. – имате ли информация за някакви съдебни процеси срещу нея, например за неизпълнение на задълженията?
Както и предполагах, събеседниците ми не можаха да цитират нито един подобен факт. - може би смятате, че не държа на името си и за това съм го свързал с ненадеждна фирма? Зададох втория си въпрос. Тук също им беше трудно да възразят.
- На какво основание и кога сте направили изводите си? – поинтересувах се аз, досещайки се за отговора.
Догадката се потвърди. Месец преди нашата среща, при тях е идвал добре известен ми сътрудник от нашата структура и цял час говорил с тях.
- Не можете да си представите какъв скучен човек! Ние с облекчение въздъхнахме, когато той си тръгна с неговите каталози, - заявиха в един глас събеседниците ми, пояснявайки същността на случката.
Та така, уважаеми читателю. Клиентът не желаейки да се задълбочава, автоматично е пренесъл негативното си впечатление от сътрудника върху стоката и фирмата. Затова се старайте да бъдете интересни за клиента си, проявете искрен интерес към него и тогава можете да бъдете сигурни, че сделката ще се състои. И разбира се бъдете настойчиви при приключването на срещата. Много начинаещи се страхуват да сложат веднага на масата заявлението за извършване на сделка. Чакат клиента сам да ги помоли. Като правило клиентът сам няма да помоли
за нищо. Именно Вие, като главен режисьор, решавате кога трябва да гръмне тази пушка, която виси на Вашата стена. Не се притеснявайте, нали сте дошли да продадете много качествена и много необходима на клиента Ви стока. Ако Вие самите не вярвате в това, не се мамете с надежди за успешна кариера в МЛМ. Изучавайте стоката и фирмата си, изпитайте любов към тях и след това отивайте на среща с клиента си.

Още един пример от практиката ми. На следващия ден след базов семинар, на който съветвах начинаещите да не се суетят, а от начало да изучат стоката, фирмата производител и самия МЛМ, при мен дойде ново изпечен сътрудник и донесе осем заявки за сключване на сделка, при това за голяма сума. Той постави на масата и чувал с няколко десетки милиона рубли (стари, разбира се)
- Помогнете ми – казва – да оформя правилно заявленията (в тях бяха попълнени само фамилиите на клиентите и подписите им) – на семинара не успях да разбера това.
- Как съумяхте да продадете толкова много за един ден, без да разбирате какво точно продавате? Изумих се аз.
- Много лесно. Аз веднага разбрах ценността на това, което разпространявате, бързо събрах приятелите си и им разказах за покупката си, при това добавих, че им препоръчвам да направят същото. Те веднага извадиха парите и ме помолиха да оформя всичко, а аз не знам как да го направя.

Разбира се, ние оформихме документите и приятелите на този сътрудник, на които не беше казана и дума за МЛМ, до сега остават наши добри клиенти, следвайки примера на приятеля си. Наистина, купувате не стоката, а продавача. Постарайте се да станете такива, че клиента да получава удоволствие от общуването си Вас, а не да Ви досажда с безкрайни скучни въпроси за ценността на стоката, надеждността на фирмата и законността на мрежовия маркетинг.


ЧАСТ ТРЕТА - КАК НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПРОВЕЖДА РАЗГОВОР

Много начинаещи започват разговора с клиента от възможността за влизане в МЛМ бизнеса. Разказват за наистина фантастичните възможности за бърз финансов растеж и едва по-късно минават към разговор за продажбите. Един вид, че за да започнат такъв забележителен бизнес, първо трябва да си купят нещо. Реакцията на клиента, като по правило, е следната: канят ме във финансова пирамида и аз трябва да платя встъпителна вноска. Трябва да намеря няколко човека, също така желаещи приказно и бързо да забогатеят и те цял живот ще работят за мен, а аз трябва само да пресмятам единиците (точки, балове) и хонорарите си. Ако стойността на предлаганата стока е по джоба на клиента, той я купува, но не за да я ползва, а като пропуск към МЛМ бизнеса. Без да разбере ценността на стоката, такъв клиент никога няма да може да стане добър сътрудник. Можеш да продаваш добре само това, което искрено обичаш и в ценността, на което искрено вярваш. Този „сътрудник”, на свой ред, ще започне да предлага на близките си именно бизнеса, а не стоката. Нещата при него бързо ще спрат, интересът му към бизнеса ще изчезне, а тъй като стоката е била купена само като необходимо условие за участие в мрежовия маркетинг, той няма да направи нова покупка. Не е тайна, че големи успехи в мрежовия маркетинг
постигат далеч не всички, които стъпват на този път (впрочем, както е във всяко друго нещо). Но ако клиентът е удовлетворен от самата стока, а бизнесът му не се развие, той все едно ще си остане доволен потребител и ще служи като жива реклама на стоката, която разпространявате, ще Ви даде десетки нови клиенти от познатите си и Вашият МЛМ бизнес ще процъфтява. Затова ангажирайте за членове на структурата си само тези клиенти, които съзнателно са придобили стоката. Те ще имат много по-големи шансове да стана успешни продавачи, отколкото тези, които са клъвнали преди всичко финансовите възможности на МЛМ бизнеса. Отначало продайте и едва след това питайте: а знаете ли за вълшебния свят на мрежовия маркетинг?

Разговорът с клиента е безкрайна тема за всеки майстор на МЛМ. За това могат да се напишат томове и между другото, те вече са написани. Четете ги усъвършенствайте майсторството си, но при това помнете: говорейки с клиента, Вие говорите преди всичко с човек, нуждаещ се основно от любовта Ви, от Вашето внимание и съпричастност към нуждите и проблемите му. Ако можете да проявите това, то благодарният клиент непременно ще направи сделка с Вас.


понеделник, 27 юли 2015 г.

"ABA Marketing Group Inc." & Georgiev Georgi


Моя история успеха
Каждый инвестор знает, что путь к богатству лежит через упорство и терпение в своем деле, мы в "ABA Marketing Group Inc." создаем надежные инструменты для ведения бизнеса, поддерживаем своих клиентов и всегда совершенствуемся.
Моя история берет начало в 2013 году, когда мой выбор пал на молодую и растущую компанию, но что было действительно важно в этот момент, так это ценности компании, которые были мне близки. И теперь я, уже опытный советник, используя мою персональную интернет страницу, хочу донести в понятной форме основные инструменты и преимущества сотрудничества с "ABA Marketing Group Inc", показать Вам, как прямо сейчас можно начать успешный бизнес для себя и родных или просто сохранить и приумножить свои средства на выгодных условиях... 

              ... Перейдите по ссылке - http://aba.community/BG-000172


петък, 3 юли 2015 г.

НЯКОИ БОГАТИ ХОРА КАЗВАТ ...















01 юни 2012 | 17:10 За успеха можем да се учим най-добре от тези, които са го постигнали. За това харесваме цитатите – много мъдрост в малко думи.

Вижте 50 цитата, свързани с успеха, които ще ви накарат да се замислите:

“Прекалено много от нас не изживяваме мечтите си, защото сме прекалено заети да изживяваме страховете си,“ Лес Браун.

„Идентифицирайте проблемите, но насочете силата и енергията си към решенията.“ - Тони Робинс.

“Ще живеете много по-щастливо, ако осъзнаете, че времето, което прекарвате без радост е загубено време.“ - Рут Ренкл

“Единствената мъдрост е да знаете, че не знаете нищо.“ - Сократ

„Нещата се развиват най-добре за онези, които независимо как се развиват нещата, умеят да извличат най-доброто от ситуацията.“ Джон Удън

“Прекалено много хора пропускат нещото, наречено „възможност“, защото то често е дегизирано като работа,“ Томас Едисън.
“Единственотомясто, където победата е поставена преди труда е в речника,“ Видал Сасон.

“Капиталът не е дефицитна стока, идеите са,“ Сам Уолтън

“Ще ви кажа как да станете богати – бъдете предпазливи, когато другите са алчни и бъдете алчни, когато другите са предпазливи“ Уорън Бъфет

“Бедните хора имат голям телевизор. Богатите хора имат голяма библиотека,“ Джим Рон

“Целта – това е мечта със зададен срок.“ Наполеон Хил.

“Не позволявайте на обезкуражаването да се промъкне във вас и със сигурност ще успеете.“ Ейбрахам Линкълн.

“Ако не сте готови да рискувате, ще трябва да се задоволите с обикновеното,“ Джим Рон.

„Живейте така, че когато един ден животът мине на лента пред очите ви, да има какво да се види.“ Неизвестен автор

“Синът ми казва, че е предприемач. Така казват всички, които нямат работа,“ Тед Търнър.

“Действайте и оставете говоренето на другите.“ Балтазар

“Иновацията е разликата между този, който води и този, който следва,“ Стив Джобс.

“Колкото повече се отдавате на нещо по-голямо от вас, толкова повече енергия ще имате,“ Норман Винсънт Пийл

“Ако корабът не идва, плувайте до него,“ Джонатан Уинтърс.

“Хората често казват, че мотивацията не продължава дълго. Е и къпането не продължава – за това препоръчваме да се прави всеки ден.“ Зиг Зиглър

„Смелостта е дори когато те е страх до смърт, да не спираш,“ Джон Уейн.

“Истински предприемач е онзи, който не ползва спасителна мрежа под краката си,“ Хенри Кравис

“Така и така мислите, мислете мащабно.“ Доналд Тръмп.

„Ако искате да постигнете съвършенство, трябва да започнете от сега. Още от тази секунда трябва да спрете да вършите всичко, което е по-малко от съвършено.“ Томас Уотсън.

“Губещите се съкрушават от неуспеха, печелившите се вдъхновяват от него.“ Робърт Киосаки

“Някои хора обичат да мечтаят за големи постижения. Други обичат да действат и ги постигат.“ неизвестен автор.

“Всеки ден, след като стана, преглеждам списъка на най-богатите хора в света на списание Форбс. Ако не съм там – отивам на работа.“ Вини Рег

“Очаквайте най-доброто. Подгответе се за най-лошото. Извлечете най-доброто от това, което имате.“ Зиг Зиглър

“Приятелство, основано върху бизнес, е много по-добро от бизнес, основан върху приятелство,“ Джон Рокфелер

“Логиката ще те заведе от точка А до точка Б. Въображението ще те заведе навсякъде.“ Албърт Айнщайн.

“Успехът е да харесваш себе си, да харесваш това, което правиш и начина, по който го правиш,“ Мая Ангелу

“Успехът – това е да преминаваш от неуспех към неуспех без да губиш ентусиазъм.“ Уинстън Чърчил.

“Голямата заплата и малката отговорност са две понятия, които рядко се комбинират,“ Наполеон Хил.

“Пътят към успеха и този към неуспеха често се припокриват,“ Колин Дейвис

“Ако нямате предимство над конкуренцията, не се конкурирайте,“
Джак Уелч.


http://aba.community/BG-000172


сряда, 1 юли 2015 г.

ABA Marketing online



ABA Marketing Group online:
EN version - http://goo.gl/h90nD1
RU version -http://goo.gl/6ZJBss
Georgi Georgiev - СОВЕТНИК #000172


 01.07.15 Профит, Июнь 2015

четвъртък, 18 юни 2015 г.

БОГАТ ТАТКО - БЕДЕН ТАТКО
























http://www.businessface.org/uploads/1/6/2/1/16211642/___.pdf

ABA Marketing Group Inc
070090078; +359894512331
georgiev.georgi@aba.marketing
Инвестиционни идеи, директно от кухнята



четвъртък, 4 юни 2015 г.

НЯКОЛКО УРОКА, НА КОИТО НИКОЙ НЕ НИ УЧИ В УЧИЛИЩЕ



















Бил Гейтс говори за това как политически коректното образование създаде поколения деца с никаква представа за реалността и как тази концепция ги обрича на  провал в реалния свят. Според него има няколко урока, на които училището не ни учи. 


УРОК 1: Животът не е справедлив, свикнете с това! 

УРОК 2: Светът не го е грижа за вашето самочувствие! Светът ще очаква от вас да постигнете нещо, ПРЕДИ да се чувствате добре!

УРОК 3: Вие няма да направите $60000 веднага след като завършите гимназията! Няма да бъдете заместник директори с телефон в колата, докато не ги притежавате и двете! 

УРОК4: Ако си мислите, че вашият учител е строг, изчакайте докато ви назначат и имате шеф! 

УРОК5: Правенето на бургери не е под вашето достойнство! Вашите баба и дядо имат различна дума за правенето на бургери, те я наричат възможност! 

УРОК 6: Ако нещо се обърка, то не е по вина на вашите родители, така че не оплаквайте грешките си, а се учете от тях! 

УРОК 7: Преди да се родите, вашите родители не са били толкова скучни, колкото сега! Те са станали такива поради плащането на вашите сметки, почистването на вашите дрехи и слушайки ви да говорите за това колко сте готини! Така че преди да спасявате дъждовни гори от паразитите на поколението на родителите ви, опитайте се да обезпаразитите гардероба в собствената си стая! 

УРОК 8: Във вашето училище може да няма победители и победени, но в живота НЕ Е ТАКА! В някои училища имат специални класове за изоставащи и те ще ви дадат достатъчно време, за да достигнете до правилният отговор. Това по никакъв начин не ви помага в реалният живот!!! 

УРОК 9: Животът не е разделен на семестри! Нямате лятна ваканция и много малко работодатели са заинтересовани да ви помогнат за да откриете себе си. Направете го в свободното си време! 

УРОК 10: Телевизията НЕ Е истинският живот! В реалния живот всъщност хората трябва да излязат от кафенето и да отидат на работа! 

УРОК 11: Бъдете вежливи към умниците! Има много голяма вероятност да започнете работа за такъв! 


http://ggeorgiev.aba.community/




събота, 23 май 2015 г.

КАК ДА ПРОГРАМИРАМЕ СВОЕТО ПОДСЪЗНАНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ВСИЧКИТЕ НИ ЖЕЛАНИЯ?



















ТОВА ТРЯБВА ДА ГО ЗНАЕ ВСЕКИ!

Говорите си на глас: "Иска ми се да пия чай / кафе." Наливате си, пиете и си говорите на глас: "Аз получих това което си пожелах!". И така, с всичко, което правите. Ако го повтаряте непрекъснато, подсъзнанието се настройва на фактите, че можете да получите всичко което си пожелаете и за един или два месеца ще започнат да се изпълняват все повече и по-глобални желания. Не пропускайте да опитате !!! Побързайте да споделите този ценен съвет с приятелите си, не ги лишавайте от възможността да го научат!!!

http://ggeorgiev.aba.community/

вторник, 19 май 2015 г.

ЗАЩО ХОРАТА СЕ ПРЕДАВАТ?



















1. Очакват бързи резултати;
2. Спират да вярват в себе си;
3. Забиват се в миналото;
4. Зациклят на своите грешки;
5. Страхуват се от бъдещето;
6. Не желаят промени;
7. Бурзо губят кураж;
8. Мислят се за слаби;
9. Мислят си, че света нещо им дължи;
10. Страхът от провал е по-голям от жаждата за успех;
11. Не осъзнават всичките си възможности;
12. Твърде много работят;
13. Мислят, че техните проблеми са уникални;
14. Трудностите са сигнал за отстъпление;
15. Самосъжаляват се.

http://ggeorgiev.aba.community/


понеделник, 18 май 2015 г.

СЪСТАВНИ ЧАСТИ НА УСПЕХА В МЛМ - ВЛАДИМИР ДУБКОВСКИ














Какво е успехът, ако не състояние на разума? /Ог Мандино/
В мрежовия маркетинг (МЛМ) се идва, за да се печели от мрежа. Идват различни хора, всеки има свой житейски опит и свое ниво на потребности. Някои разчитат да получават към своя основен доход допълнително 200-300 долара на месец и са щастливи, когато мечтите им се сбъдват, а някой иска да спечели милион и за по-малко не е съгласен да работи. МЛМ дава на всеки това което той очаква, но при едно условие: трябва веднага да разбере, че този бизнес съвсем не е това, което сме свикнали да разбираме под тази дума. Именно за това големите и средни „класически” бизнесмени, като правило, са най-малко успешни в МЛМ, а обикновената домакиня, нямаща си понятие от бизнес, може да се окаже на върха на успеха. Кое движи едните стремително на горе, а другите също така бързо изтласква към периферията на МЛМ бизнеса? Отговорът е обидно прост: състоянието на разума. Ако в обикновения бизнес Вашето настроение и отношение към предмета на сделката може да нямат определящо значение за постигането на желания резултат, то в МЛМ те играят главна роля. „Мисълта е вещ!” – обяви веднъж Наполеон Хил в своята книга „Мисли и забогатявай”. Материализацията на мислите позволява да въплътим всяко свое желание, в това число и желанието да имаме много пари. Ако не сте съгласни с това и разчитате да постигнете успех в МЛМ с традиционни за обикновения бизнес начини, то разочарованието няма да закъснее. Съзнанието определя битието, а не обратното. Първичната мисъл създава за едни свобода и богатство, а за други нищета. Разбира се, не можем да забогатеем просто лежейки на дивана и мечтаейки за богатство. Трябва да се направи поне нещо. Но е съвсем вярно: невъзможно е да си обезпечим финансова свобода без подобно упражнение, уповавайки се само на упорития труд. Добре известният в света учител по бизнес, докторът по медицина Иванченко предлага на всички, желаещи да натрупат състояние, ежедневно да правят следното просто упражнение. Седнете, затворете си очите и се отпуснете. Сега си представете следното: при Вас в къщи идва човек, облечен в строг костюм и Вие веднага разпознавате в него банков служител. Човекът слага на Вашата маса неголяма чанта и Ви казва, че това е подаръкът, който сте заслужили с целия си живот. След това той си тръгва, а Вие отваряте чантата, вече без капка съмнение, че тя е натъпкана с долари. И наистина тя се оказва напълнена с дебели пачки стодоларови банкноти и веднага се досещате, че в нея има не по-малко от милион. Вземате няколко пачки и се отправяте към града, влизате в най скъпите магазини, купувате всичко за което по-рано само сте мечтали. Бързо изхарчили парите, се връщате в къщи и – о, чудо! Чантата се оказва отново пълна! Сега сте осигурени за целия си останал живот и за Вас вече не съществуват материални проблеми. Упражнение, което за лаика ще изглежда абсурдно, но за специалиста – психолог ще е напълно разбираемо и полезно. А знаете ли защо ескимосите се радват на отлично здраве при доста оскъдна и еднообразна храна? Специалистите в областта на храненето смятат такъв порцион за причина за много болести, а ескимосите си живеят без проблем и то само заради това, че не са чували такива теории. А ако ги чуят и им повярват – на час ще развият всички тези болести. „Нашите мисли са много силни – твърди водещият инструктор по МЛМ Джон Каленч. – те определят това, което се случва в нашия живот и това, което произтича от тази работа”. Успехът не идва от вън, той се ражда отвътре. Човекът, който е доста далеч от МЛМ – Антон Чехов – веднъж е казал: „Човек е това, в което вярва”. Добре казано. Но не по-малко вярно е и друго наблюдение: човек е това, което си въобразява, че е. До безкрай можем да разказваме мъдростите на хора от цял свят, по този въпрос. Същността им е една и се изразява с простичка фраза: ако искаш да бъдеш богат – бъди! Но какво пречи на милиони и милиони хора да бъдат богати и здрави, а не бедни и болни? Ако всичко е толкова просто: придобиваш позитивно мислене - и готово! А точно тук е скрито разковничето, което здраво задържа много желаещи да получат свобода и богатство. Името на това разковниче е - СЪМНЕНИЕ. Още щом сте допуснали в съзнанието си мисълта, че Вие „може би, ще успеете”, смятайте, че вече сте загубили, още не започнали играта. Съмнението и преди всичко съмнението в себе си, абсолютно лишава човек от шанса за позитивен резултат. Неуспехът като че ли потвърждава, че съмнението е било основателно и следващият път то ще бъде още по-голямо, сега вече със сигурност лишавайки Ви от успех. Кръгът се затвори. Да се изплъзнат от него ще могат малцина. Eто защо в МЛМ идват тълпи и си отиват тълпи, ругаейки тази „най-велика възможност в историята на човечеството”, както Джон Каленч е определил МЛМ. Но нашият затвор и нашата свобода са в нас самите и този забележителен бизнес съвсем не е виновен, че в него има толкова много неудачници. Между другото в класическия бизнес техният процент още по-голям. Как все пак да постъпваме тогава, за да се покатерим на върха на МЛМ бизнеса, толкова желан, но и доста трудно достъпен за повечето търсачи на шампионските лаври? Трябва да се отбележи, че кръвта и потта, пролети от неудачниците не са били напразни. Те са забелязали абсолютно всички опасности, застрашаващи начинаещия, стъпил на пътя към върха на МЛМ. Просто трябва да се вземе карта, съставена от опитен треньор и да се положат старания да няма отклонения от набелязания в нея маршрут. И разбира се, да не се тръгва без фундаментална подготовка. А тази подготовка съвсем не се заключава в щателно изучаване на стоката, която сте решили да разпространявате нито в изследването на финансовото състояние на фирмата производител, макар и това да е необходимо. Трябва да се започне от най-важното – от себе си, от коригирането на своето съзнание, ако то допуска неуспеха. Не е лесно да се постигне, но е по възможностите на АБСОЛЮТНО ВСЕКИ. Ако сме съгласни, че мисълта, проникнала в подсъзнанието определя всички наши действия и че позитивните мисли неминуемо дават позитивен резултат, остава едно: да разберем механизма на формирането на тези позитивни мисли и колкото се може по-бързо да го включим. В същността си човешкият мозък е подобен на компютър. Веднъж заложната в него програма за неуспех (програма - съмнение) винаги ще предизвиква негативен резултат, каквито и полезни действия да се предприемат. Може до безкрайност да посещаваме занятията на водещи треньори и да четем мъдри книги, заучавайки тънкостите на изкуството да търгуваме, но всичко това няма да има смисъл: програмата-съмнение ще направи тъмното си дело. Как да се избавим от нея? Начинът е един – да я заменим с друга. Точно така като при компютъра: изваждаме дискетата със старата програма и слагаме друга с напълно нова. А сега хайде заедно, стъпка по стъпка, да проследим технологията на тази необикновена за нашето съзнание операция, тъй като без нея няма да видите истински успех.

Закуска за шампиони

В първата част на статията обосновахме идеята за необходимостта от коригиране на съзнанието за постигане на постоянен успех във всяко нещо и особено в МЛМ. Тази операция не е проста, но при следване на определена технология е достъпна за всеки. И ние решихме да проследим тази технология стъпка по стъпка. В началото нека да анализираме един наш най-обикновен ден: с какво започва, с какво е наситен и с какво завършва, разбира се от гледна точка на МЛМ бизнеса. Малко начинаещи разбират, че МЛМ преди всичко е бизнес на ЕНТУСИАЗМА, затова е най-добре да започваме деня си с гимнастика не само на тялото, но и на съзнанието. Именно на него трябва да посветим сутрин максимум време, при това трябва да направим гимнастиката на съзнанието свой ежедневен навик. Ако приведете в ред само външния си вид и излезете от вкъщи с лошо настроение, то тогава е по-добре да отложите срещите с потенциални клиенти. От песимистично настроен продавач никой няма да купи нищо, колкото и да са хубави стоката и фирмата, която той представя. И обратно аз мога да посоча много примери, когато, човек настроен за успех, бива прекрасен продавач, даже не познавайки добре свойствата на своята стока. Той просто не се съмнява в това, че ще я продаде и именно тази увереност предопределя успеха. И така, вашата позитивна нагласа е принципно важен елемент за постигането на успех, негова необходима съставна част. При това предлагам да различаваме общата нагласа, създаваща нашето отношение към живота като цяло и конкретната нагласа, насочена към постигането на определен резултат, например сключването на сделка с конкретен клиент. Сделки не се сключват всеки ден, но общата позитивна нагласа е необходима ежедневно, без нея няма да може да се материализира желанието ни да постигнем финансова свобода. Затова се препоръчва ВСЕКИ ден да започва с упражнение, което ще ви отнеме само няколко минути, но значително ще увеличи ентусиазма ви. Различните автори предлагат различни методи за това упражнение, но лично на мен най-много ми харесва това: Без да ставаме от леглото, широко се усмихваме (даже ако въобще не ни се иска) и оставаме в това състояние две три минути. Учените твърдят, че усмивката силно стимулира дейността на щитовидната жлеза, което води до промяна на химическия баланс на организма и усилване на мозъчните функции. Ето защо американците още от детството биват учени да се усмихват колкото се може повече! Това, оказва се е сериозно упражнение, приближаващо ни към успеха. Добре е при това да променим дишането си. Започнете бавно да вдишвате, отначало с корема, след това с гърди, задръжте няколко секунди и едва след това също така бавно издишайте. Ефективността на тази гимнастика може да се увеличи няколко пъти, ако едновременно зареждаме компютъра си, т.е. мозъка, с позитивни мисли. Например такива: Събудих се и искам да преживея този ден, постигайки максимален ефект от всичко, с което ще се занимавам днес. Ще бъда настроен към хората доброжелателно, те ще ми отговарят със същото. Всичките ми планове ще се осъществят и бъдещите ми клиенти ще се радват от срещата си с мен. Аз съм велико чудо на природата, цялото ми тяло се изпълва с такава мощна енергия, че всичко ще е по силите ми. Всичко което искам е постижимо. Аз съм умен и обаятелен човек, силен и целеустремен. Всички, които ще общуват днес с мен, веднага ще разберат това и ще поискат да се присъединят към мен. Днес задължително ще постигна успех и ще го постигам винаги, стига силно да го поискам. И не е важно какво ще бъде времето днес – то не може да развали настроението ми. Настроението ми вече е отлично, затова мога да ставам и да се захващам за работа. Всеки може да си измисли подобна реч, за да я повтаря всяка сутрин. Какво постигаме, губейки за това само няколко минути на ден? Преди всичко, протича физическа и емоционална настройка на целия ни организъм, увеличава се енергийния му потенциал. По-нататък, многократно повтаряйки позитивните мисли, ние създаваме нова програма, изтласкваща от съзнанието ни предишната, допускаща неуспех програма – съмнение. На определен етап мислите, които са редовно повтаряни, проникват от съзнанието в подсъзнанието, а то както се оказва възприема всичко само в сегашно време, при това вече като свършен факт. То не различава измислицата от реалността и ако ние реално си повтаряме: „Аз ще съм успешен” в подсъзнанието се запечатва: „Аз вече съм успешен”. С тази постановка започваме да действаме в реалния живот. Съвсем не е трудно да научим себе си да правим такава проста гимнастика, обаче още по-лесно е да не я правим. Учените отдавна са установили, че средностатистическият човек в продължение на живота си използва само един процент от потенциала на своя мозък. Представете си какви наистина неизчерпаеми възможности се откриват пред всеки, който може да увеличи използването на този потенциал само двойно! А пътят към това е само един – редовни тренировки на съзнанието ни. Аз лично познавам много от лидерите в МЛМ бизнеса и мога достатъчно уверено да твърдя: всички тези хора се различават от неудачниците със способността постоянно да работят, преди всичко, над самите себе си. Изглежда, като че ли не е необходимо да се напрягат повече, след като и така вече са постигнали много. Оказва се, че процесът на самоусъвършенстване е безкраен и спирането му не само, че спира развитието на личността, но и я връща назад. Колкото повече са упражненията, толкова по-висок е резултата. Това е аксиома. Затова не се ограничавайте само със сутрешните си упражнения. Освен това този заряд може да стигне за кратко. Може да загубим доброто настроение още по пътя към работа, ако този път отнема един час и е свързан с пътуване в обществения транспорт в пиковите часове. Ако Вас, добре смачкан, Ви срещне в офиса сърдитият началник и излее върху Ви цялото си раздразнение, ще стане съвсем зле. След цял ден работа (а знаем, че в МЛМ 90% от хората работят по съвместителство). Вие си спомняте веднъж, че вечерта имате планирана среща с клиент. Помислете струва ли си да ходите въобще на нея, ако от сутрешния ентусиазъм не е останала и следа? Да се отиде на среща, разбира се, си струва, но не веднага. Намерете възможност да се усамотите за няколко минути и направете КОНКРЕТНА настройка за успех, именно за тази среща. Това може да се направи така: Представете човека, с който ви предстои среща. Представете си го усмихнат и радостен да Ви срещне на прага на своя дом (офиса, вилата и т.н.). вие уверено протягате ръка, здрависвате се и се усмихвате по-широко и от него. Добре знаете, че сте дошли да ДАДЕТЕ на потенциалния си клиент две забележителни неща, а не да опитвате да ВЗЕМЕТЕ пари от него. Тези две неща са: 1) Стоката или услугата, която ще промени живота на клиента Ви към по-добро и 2) Най-великата възможност в историята на човечеството (според Джон Каленч) – МЛМ, т.е. верният път към финансовата свобода. След това си представете самият разговор, който протича в дружелюбна обстановка и разбира се, подписването на договора в края на разговора. Картините, които създавате във въображението си, трябва да бъдат възможно най-ярки и отчетливи до най-малки подробности. Желателно е колкото се може по-дълго да ги задържим в съзнанието си (2-3 минути), а след това да ги повторим, още няколко пъти, като на кино. Сега вече сте готови за среща с клиент, тъй като сте изпълнени с ентусиазъм и сте уверени в себе си. Но ние знаем, че в идеалния случай с подписването на договор завършва едва една от всеки три срещи. Какво да правим след неуспешните разговори, силно понижаващи мотивацията ни? Първо, веднага да си припомним, че „успехът задължително се предхожда от цяла поредица неуспехи и разочарования”. Именно тази фраза се съдържа в заглавната страница на справочника „Кой, кой е”, съдържащ информация за най- знаменитите хора на Планетата. Второ, да намерим позитивен момент в неуспеха, който се заключава в това, че Вие сте по-близо до успеха с още една крачка. Всъщност, ако двама, изпитващи жажда хора погледнат чаша, наполовина пълна с вода, то единият ще види именно водата в нея и ще се зарадва, а вторият ще обърне внимание на това, че половината чаша е празна и ще се огорчи, че водата е малко. Всеки път, когато получавате отказ в каквато и да е форма - препоръчва Том Хопкинз в книгата „Изкуството да търгуваме, си кажете: Аз никога не се отнасям към неуспеха като към неуспех. Това е само обучаващ опит”. Подобна техника за само-подготовка може да се приложи и няколко минути преди провеждане на презентациите. В този случай много помага въображението, рисуващо образа на залата, пълна с хора, възторжено приветстващи Вашето появяване. Вие сте прекрасно облечен, чувствате се много комфортно и бляскаво произнасяте кратка емоционална реч. При последната Ви дума залата избухва в аплодисменти, хората идват при Вас, за да изразят възторга си и желанието веднага да се присъединят към Вашия бизнес. Сега да поговoрим за силата на Вашата настройка за успех при планирането. Ние добре разбираме, че без точен и конкретен план, фиксиращ на хартия нашите цели и желания, успехът е трудно постижим. Но нали и тези планове, съставени по всички препоръки на специалистите, не винаги се реализират. Една от причините за това е недостатъчната подготовка на съзнанието за възприемане на успеха. Това не е трудно да се поправи. Изберете от плана с главните цифри и дати, например в какъв срок мислите да преминете на следващото стъпало от стълбицата на успеха и колко пари смятате да печелите на месец при достигането на това ниво. Запишете си тези цифри на лист хартия. Най-добре с флумастери с различни цветове. Направете тази красива таблица в няколко екземпляра и ги закачете на видни места в дома си (може и в офиса). Важното е по няколко пъти на ден да се натъквате с поглед на нея. И всеки път да си представяте, че това е ВЕЧЕ СТАНАЛО! Полезно е също да си представите залата, в която са се събрали водещите сътрудници на фирмата Ви и ръководителя, поздравяващ Ви за постигането на такъв отличен резултат. Може да нарисувате в съзнанието си и картината при получаването на планирания хонорар: броя на банкнотите, валутата, човека, който Ви ги връчва. Аз лично изпитах този метод и сега мога да твърдя, че работи безотказно. Разбира се, освен подобни фантазии трябва и да се направи нещо за изпълнението на плана, но в това е целият фокус, че без тези сладки картини, само работата няма да даде желания резултат. Настройвайки желанието си за успех, Вие много бързо го приближавате. Лесно е да се прави, но още по-лесно е да не се прави. Помнете, че лидерите могат само да подскажат пътя към успеха, а Вие ще трябва да го изминете. Както точно е забелязал американският държавен деятел и философ Бенжамин Франклин: Конституцията на САЩ не гарантира щастие, а само условията за него. Предстои Ви сами да го хванете”.

http://ggeorgiev.aba.community/