четвъртък, 30 април 2015 г.

ЗАЩО?... КАК?...


















ЗАЩО? – Защо да правя дадено нещо?

КАК? - Как да правя дадено нещо?

Ако нямам отговор на въпроса „ЗАЩО?”, не се нуждая от отговор на въпроса „КАК?”. Как се прави едно нещо може да се учи много време. Защо да правим дадено нещо трябва да отговорим преди това.

И така, „Защо” да открия сметка “FIRST + credit”???

Защото…

1. Това е алтернатива на спестовния влог с по-голяма доходност – около 2% на месец;

2. Мога да получа печалбата си за няколко години предварително, под формата на кредит – до 60% от инвестираната сума;

3. Мога да добавя в сметката си сумата на кредита и да получавам месечна печалба върху цялата сума;

4. Мога да закупувам каквото пожелая с бъдещата си печалба, без да вземам от своите пари;

5. Мога да си осигуря своите старини с много по-голяма сума чрез печалбата от своите пари.

6. Имам пълен достъп до парите си 24 часа, 7 дни в седмицата, чрез он-лайн банкинг и MasterCard;

7. Парите се инвестират в портфейл на фондовия пазар, което преди беше достъпно само за хора с много пари или корпорации.


8. Мога да предлагам всичко това на моите приятели, които ще останат много доволни, а аз ще получавам справедлива комисионна и % от печалбата на фонда.

9. Мога да направя бизнес мрежа от професионални консултанти, което ще ми носи справедливи, комисионни, участие в печалбата на фонда и допълнителни бонуси от работата на консултантската мрежа.

10. Мога да изучавам професионалната дейност в компанията и да преминавам в по-горна квалификационна степен.

11. Всичко, което постигна в консултантската мрежа е наследствено и продаваемо, т.е. някой ден ще бъде наследено от моите най-близки хора.

http://ggeorgiev.aba.community/

сряда, 29 април 2015 г.

ФАКТОР №1 ЗА УСПЕХА....

... СПОРЕД НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ - ТОВА Е ИЗДЪРЖЛИВОСТТА, УМЕНИЕТО ДА НЕ СЕ ПРЕДАВАШ!

http://ggeorgiev.aba.community/

вторник, 28 април 2015 г.

И НАЙ-ГОЛЕМИТЕ УСПЕХИ, НЯКОГА СА БИЛИ САМО ИДЕИ!














Гордея се, както с нещата, които сме направили, така и с много от нещата, които не сме.

Иновацията е да кажеш „не” на хиляда неща. Иновацията различава лидера от последователя.”

                                                 Стив Джобс



Какво е Иновация?


Иновацията е въвеждане в употреба на някакъв нов или значително подобрен продукт (стока или услуга) или производствен процес, на нов метод за маркетинг или на нов организационен метод в търговската практика, организацията на работните места или външните връзки. Минимален признак за една иновация е изискването продуктът, производственият процес, методът за маркетинг или организация да е нов (или значително подобрен) за практиката на дадена фирма. Това включва в категорията на иновациите продукти, производствени процеси и методи, които фирмите са създали първи и/или продукти, производствени процеси и методи, заимствани от други фирми или организации.

Изключителен, иновативен маркетингов план можете да научите и използвате в компания Good Life Consulting. Потърсете връзка с нашите консултанти.

http://ggeorgiev.aba.community/


неделя, 19 април 2015 г.

ЕДИНАЙСЕТ ЗАКОНА НА ВСЕЛЕНАТА

Вселената има своите вечни закони, които човек отдавна е забравил. Използвани заедно, те се превръщат в мощна сила, която може да ни направи непобедими. Ето кои са те:

1. Законът за Мисленето гласи, че мислите създават реалността.
2. Законът за Наличността гласи, че има безгранична наличност във Вселената на всичко, което желаете. Вместо да вярвате в идеята за "липсата", е нужно да разберете, че живеем във Вселена на изобилие и има (пре)достатъчно за всички. Искреното съзнаване на това изобилие е жизнено важно за привличането на богатство и изобилие в живота ви.
3. Законът за Привличането гласи, че привличаш това, към което насочваш вниманието си. Обръщайки внимание на неща, които ви правят нещастни, привличате още повече от тях. Но ако се фокусирате върху нещата, които ви правят щастливи, и се усмихвате, тогава ще привлечете повече от тях в живота си.
4. Законът за Получаването гласи, че ще получите само това, което сте готови да получите. Например, може да искате 10 000 лв. на месец, но ако не вярвате, че това е възможно или че го заслужавате, то никога няма да ги получите.
5. Законът за Нарастването е свързан с нарастването и подобряването на всеки аспект от живота ви. Без значение колко добър е животът ви, винаги има място за подобрение и разширение.
6. Законът за Отплащането гласи: "Жънеш това, което посееш". Семената на успех или на провал посявате в живота си? В живота това, което влагате, това получавате. Каквото правите и "изпращате" като сигнал на Вселената, това и ще получите, за добро или за лошо.
7. Законът за Нулевото Съпротивление е един от най-игнорираните от всичките 11 забравени закона. Но също така е и един от най-мощните от тях. Този закон гласи, че това, срещу което се съпротивляваш, продължава да съществува. Това означава, че нещата, които не харесвате, стават по-силни. Колкото повече енергия влагате в омраза и съпротивление към тях, толкова по-силни и мощни стават те. Незнанието на този закон обяснява защо толкова много хора не успяват да използват Закона за Привличането успешно. Няма значение колко трудно би могло да е в началото, трябва да се научите да игнорирате нещата, които не харесвате, и да пренасочвате вниманието си към тези, които ви правят щастливи.
8. Законът за Прошката гласи, че, за да продължите напред в живота си, е нужно да се избавите (да простите) от болезнени събития от миналото си. Незнанието и неприлагането на този закон блокира изобилието във вашия живот.
9. Законът за Пожертването гласи, че, за да спечелиш нещо, трябва да си готов да заплатиш съответната цена. Гледайте на този закон като инвестиране в по-добро бъдеще вместо като настояща саможертва.
10. Законът за Почитането гласи, че 11-те Забравени Закона ще работят за вас, ако ги почитате. Ако водите недисциплиниран живот и не успявате постоянно да практикувате тези 11 закона, тогава не се учудвайте, ако се провалите.

11. Законът за Успеха е комбинация от всички 11 закона. Той гласи, че можете да успеете, независимо от вашата среда или от това колко лоши са били нещата в миналото. Успехът е ваше рождено право.

КАК НЕГАТИВНИТЕ ХОРА ВИ ВРЕДЯТ

      И КАК ДА СЕ ПРЕДПАЗИТЕ ОТ ТЯХНОТО ВЪЗДЕЙСТВИЕ?
·           
Спомняте ли си как някога вярвахте, че всичко е възможно? След това реалността на живота ви "постави на мястото" и мечтите ви избледняха. Вероятно сте изпитвали на свой гръб следната ситуация. Ентусиазирани сте от шанса, който ви се е удал, споделяте на някого, който смятате, че ще ви даде подкрепи, а той сипва студена вода във врата ви. Негативният човек е убиец на мечти и той може да ви държи далеч от истински удивителния живот. Всъщност, той може да ви държи далеч от реализирания ви мечтан живот.
Как негативните хора ви пречат да успеете?
Това са петте начина, по които негативните хора ви спъват по пътя към мечтата ви:
1. Те подхранват съмненията ви.
Всеки от нас се бори с този тих глас, който ни казва, че мечтите ни са невъзможни. Борим се с него, докато изпълняваме ежедневните си отговорности и задачи. Негативният човек усилва този глас и ви кара да смятате, че той ви казва истината. Негативният човек прави съмненията ви реални и звучащи логично.
2. Те валидират страховете ви.
Подобно на въпроса със съмненията, ние ежедневно се борим със страховете си. Страхът обикновено е причина №1, която ни кара да не преследваме мечтания начин на живот. Негативният човек подхранва страховете. Той ще ви посочва всеки път страха, ще му дава име и ще ви го навира в очите. Ако искате да постигнете мечтата си, ще трябва да надвиете страха.
3. Те ви разфокусират.
За да осъществите мечтата си, е необходимо да направите проучване, да съставите план и да правите ежедневни стъпки за постигането му. Негативните хора ще ви създават излишна работа чрез страха и съмненията, които ще ви разсейват. За да постигнете мечтания начин на живот, е изключително важно да поддържате фокуса и упоритостта си. Всеки ден се съсредотовайте върху стъпките, които трябва да извървите за деня.
4. Те допринасят за стреса, който понасяте.
Стресът може да предизвика редица здравословни проблеми – всъщност, твърде много, за да можем да ги изброим тук. Негативните хора ви затрупват със стрес, който да ви отдалечи от целта и да убие мечтите ви. Преследването на мечтата е достатъчно стресиращо. По време на пътуването си ще се борите с разочарованието, провала, страха, съмнението и всичко друго, което може да ви наведе на мисълта да се откажете.
5. Негативните хора се грижат само за себе си.
В края на деня негативните хора споделят само това, пред което са били изправени те. Ако трябва да обърнете внимание на нещо по пътя към мечтания начин на живот, това със сигурност не е казаното от песимистите. Негативните хора са уплашени. Те се страхуват от мечтите си, но повече от всичко се страхуват, че ще ги оставите зад гърба си. Начинът, по който се борят със страха си, е, като се опитват да ви дърпат назад.
А ето и 5 начина, чрез които да намалите
въздействието на негативните хора върху вас
Въпреки че точно те са тези, с които трябва най-малко да общувате, най-често именно на тях обръщате най-голямо внимание. Със своето вечно мрънкане и оплакване, те просто изискват вашата загриженост, изцеждайки енергията ви като истински вампири, прехвърляйки ви негативизма си, оставяйки ви емоционално изтощени и неспособни да преследвате със същата отдаденост и вяра мечтите си... И тук няма значение дали говорим за вечно намръщената колежка, или за приятелката, която се оплаква от свекърва си... Негативните хора разрушават вътрешния ви мир, намаляват силата ви, изпиват ви...
Но има как да им противодействате!
1. Пазете времето си!
Негативните хора умеят да обсебват времето ви. Дори когато не са с вас. Замислете се само колко часове са ви нужни, за да се разтоварите след една негативна двучасова среща? Колко дълго говорите за това на партньора си? Убедихте ли се? Негативните хора крадат от времето и енергията ви, дори когато не са до вас!
Спрете да говорите за хората, които са ви натоварили. Вместо това, пуснете си хубава музика, сипете си чаша вино, излезте навън да подишате чист въздух... освободете се от стреса.
2. Изберете съзнателно своето отношение
Когато все пак ви се налага да общувате с негативни хора, целенасочено си повтаряйте, че няма да позволите на тяхното отношение към света да се пренесе върху вас. Не им позволявайте да диктуват емоциите ви.
Повтаряйте си "Думите му/й не ми влияят...". Правете го често, за да запазите позитивната енергия и оптимизма в сърцето си. След срещата си поемете дълбоко въздух и издишайте навън натрупаното напрежение. Кажете си, че започвате деня отначало, сякаш тази среща не се е състояла...
3. Отново се фокусирайте върху позитивните мисли
Както вече споменахме, негативните хора поставят фокуса върху това защо нещата няма да се случат. Те наблягат на трудностите и пречките. Това ще ви разконцентрира и обезкуражи.
След срещата си повторете, че това не са вашите мисли. Това не сте вие. Върнете се към положителната нагласа. Припомнете си вашето лично отношение към дискутираната тема. Върнете си собствения фокус.
4. Внимавайте как се променя поведението ви.
Забравете думи като "Той/тя наистина ме вбесява!". Спрете да обвинявате другия за реакциите си. Вие и само вие позволявате на негативизма да ви повлияе. Не се поддавайте на провокациите. Запазете спокойствие. Игнорирайте дразнителя. В противен случай доставяте удоволствие на него и вредите на себе си.
5. Срещайте се с позитивни хора
Трудно ще видите слънцето, ако сте в сянката на негативизма на хората около вас. Търсете позитивни хора, които да ви помогнат да си върнете баланса. Точно както негативният човек ви изпива, така позитивният ви зарежда.
Установете кои са позитивните хора в живота ви и целенасочено започнете да общувате по-често с тях. Едно бързо кафе или вечеря в края на работния ден ще свършат работа.
И най-вече: вземете решение, че няма да позволявате на негативните хора да определят настроението ви, да влияят върху настройката ви. Фокусирайте се върху собствените си цели, върху положителната енергия вътре във вас. И продължете по пътя си. Той обещава да бъде наистина вълнуващ!

петък, 17 април 2015 г.

3 – ПРЕПОРЪКИ ЗА НАЧИНАЕЩИЯ СЪТРУДНИК В МРЕЖОВА КОМПАНИЯ– ВЛАДИМИР ДУБКОВСКИ















МЛМ направи 35 години в България. Практиката ни напълно потвърждава извода за това, че спазването на определени правила, образували се в процеса на развитие на този бизнес, почти винаги гарантират успех, а игнорирането им също толкова закономерно води до неуспех. Затова ако бизнесът не върви или върви не така ефективно, както Ви се иска, не търсете външни причини, а внимателно прочетете тези препоръки и проверете как лично изпълнявате всяка точка.

1.Не бързайте да се потопите в бизнеса на следващия ден след презентацията или семинара. При цялата, напръв поглед простота, този бизнес има своите особености и за това не бързайте. Първите 3-4 месеца са времето за изграждане на основите  на Вашите бъдещи УСПЕХИ. Не икономисвайте бетона, следвайте строго технологията, не бързайте да издигате стените на нестабилната още основа.

Убедителен пример за това са египетските пирамиди. Те стоят хиляди години, защото са издигнати по всички правила на строителното изкуство.

2. Сериозно се отнасяйте към препоръките за обучението, а именно:
2.1. Прочетете следните издания: Джон Каленч - “Да бъдеш възможно най-добрия в МЛМ”, Наполеон Хил - “Мисли и забогатявай”, Дон Фейла-“Десет урока върху хартиена салфетка”, Роберт Кийосаки - Богат татко беден татко” …

2.2. Старайте се да не пропускате структурните събрания, които трябва да се провеждат един път седмично и където ще получите винаги най-новата информация за фирмите – партньори, промените в законодателството, успехите и неуспехите на колегите Ви и т.н.

2.3. Записвайте всичко, което правите в този бизнес, за да имате възможност да анализирате дейността си след това.

3. Навиците за общуване, толкова важни в МЛМ, се придобиват, а не наследяват. За това не се отчайвайте, ако те са все още слабо развити у Вас, а се учете повече.

4. 1+1=УСПЕХ.

По-често си спомняйте тайната на вълшебната формула, изведена от президента на световната асоциация по МЛМ, Дорис Ууд. Ако можете да привличате в бизнеса само един(!) човек на месец в течение на първата година и всеки Ваш сътрудник постъпва по същия начин, то само след една година Вие ще постигнете феноминални резултати, построявайки организация от от 4096 човека.

5. Отнасяйте се философски към неуспехите. Може би, все още не сте професионалисти, но професионализмът задължително ще дойде с опита.

6. Знайте, че успехът е следствие от цяла серия неуспехи и разочарования.
Разглеждайте неуспехите като задължителни стъпки по пътя към УСПЕХА и като повод за анализ.

7. Съветвайте се с професионалисти, а не с приятели (роднини, съседи и т.н.). Още една типична грешка, погубила много начинаещи. Ако имате проблеми с автомобила си, кажете, при кого ще отидете за съвет: при приятел, който никога не е имал кола, или при опитен механик? Да молиш за съвет е съвсем нормално, но се обръщайте само към специалисти по мрежовия маркетинг. Не забравяйте урока на Наполеон Хил: именно неудачниците постоянно се съветват с всички, крайно бавно вземат решения и бързо ги променят. Успешните хора постъпват по обратния начин.

8. Изучавайте и анализирайте дейността на спонсора си. Много скоро ще се окажете на неговото място и на Вас самите ще се наложи да обучавате своите начинаещи сътрудници.

9. Отложете за бъдещето построяването на структури в други градове. Това ще изисква пътуване дотам за няколко седмици и ежемесечни пътувания в последствие. Посетите семена ще дадат добра реколта само при добра грижа. И след това: нима в града Ви вече не останаха клиенти? Докато губите време, сили и пари за издирването на отдалечени клиенти, потенциалните Ви клиенти могат да бъдат спечелени от хора от Вашия град.

10. Ходете на всички мероприятия на фирмата с най-хубавите си дрехи, съблюдавайки деловия стил. Канейки гости на семинари и презентации, предупреждавайте ги за това правило.

11. Канете в бизнеса само хора, които са ви приятни. За да може партньорът Ви да постигне успех, трябва да вложите много време, а ако той Ви е неприятен, Вие просто няма да имате желание за това.

12. Не се притеснявайте да се обръщате ежедневно към спонсора си за помощ. Вашият спонсор съществува специално за това, за да Ви помогне да построите свой собствен успешен бизнес. Обаче медалът има две страни – ако в продължение на няколко месеца проявявате пасивност, ръководителят е в правото си да се откаже от сътрудничеството си с Вас: той трябва да работи с хора, наистина стремящи се към УСПЕХ.

13. Отложете ходенето на ваш потенциален клиент на семинар или презентация, ако Вие самите не можете да го придружите. На него постоянно ще му бъдат необходими Вашите коментари за събитията и той трябва да почувства, че Вие като спонсор, ще бъдете винаги до него.

14. Изграждайте бизнеса си честно, още от първата стъпка, както в отношенията си с клиентите, така и с другите сътрудници. Само тогава ще имате перспектива.

15. Никога (запомнете, никога) не заплащайте влизането на някого в този бизнес. “Купеният” сътрудник не работи.

16. Бъдете търпеливи. Не бъдете като тези, които се отказват на една крачка от успеха. Ако Ви става тъжно заради неуспехите, прочетете отново “10 урока на хартиена салфетка” (урок – 4) на Дон Фейла или просто прегледайте точка 7 на тези препоръки.

17. Ориентирайте се към себе си и никога не оценявайте перспективите си по резултатите на другите сътрудници. Успехът или неуспехът на другите съвсем не означава, че нещата при Вас ще тръгнат също така зле или добре. Предстои Ви да изминете свой собствен път.

18. Бройте само парите, които са в джоба Ви. Радвайте се на това, което е спечелил спонсорът Ви благодарение на Вашата работа. Завистта няма да донесе полза на бизнеса и ще се отрази лошо на здравето Ви. Винаги гледайте себе си и надолу по структурата.

19. Основно изучете и се въоръжете със системата за планиране, използвана във фирмата. Без конкретен и реален план не е възможно да постигнете целта.

20. Старайте се да се учите от всеки, който притежава необходимите навици и качества, даже ако този човек е по-надолу във вашата структура. Без да се обучавате, няма да можете да бъдете учител и авторитет за другите. А това означава, че с Вашите хора няма да се получи нищо и Вие също няма да имате никаква полза от тях.

21. При среща с клиент помнете, че Вие му давате две важни приемущества:
- Осигурявате му високо качествена услуга (стока);
- Отваряте му вратата пред много ефективен и безрисков бизнес, не изискващ големи капиталовложения.

Вие ще ДАВАТЕ на човека, а няма да ВЗЕМАТЕ от него. Само такава трябва да бъде нагласата Ви преди срещата.

22. Ползвайте работен тефтер за записки по време на семинари, структурни събрания, занятия. Записвайте в него интересните въпроси на клиентите, размислите си над тях.

23. Водете отчет на клиентите си. Не забравяйте навреме да ги поздравите за рождения им ден, празник и т.н. благодарните клиенти ще Ви осигурят по-високи резултати отколкото търсенето на нови.

24. “Кажи ми КАК го правиш и аз ще ти кажа КАКВО правиш”.

Хората постигат смисъла на казаното в голяма степен благодарение на това, ПО КАКЪВ НАЧИН го казвате. Фактически 90% от това, което сте казали се възприема по тона на гласа Ви и маниера Ви на държане.

25. Предоставете правото на вземане на решение на самия човек.

Практиката показва, че представите ни за потребностите на хората, често се оказват погрешни. Затова давайте информация за продуктите на фирмата, за възможностите за кариера, а след това клиентът сам да реши, трябва ли му това или не.

26. Не се срамувайте да довеждате нещата до край.

Иначе защо трябва да ги започвате?

27. Да се стои на два стола едновременно е много сложно.

Не се опитвайте да работите в няколко МЛМ фирми едновременно.

28. Бъдете настойчиви и последователни.

Ежедневно правете следното упражнение: сутрин си задавайте въпрос какво мислите да правите днес за успеха си. А вечер честно си отговорете какво конкретно сте направили за него през целия ден. Не се смущавайте, ако това е била само една глава от препоръчаната книга или едно позвъняване за уреждане на среща. Важното е, че поредната крачка е направена.

29. Не търсете виновни.

Вие и само Вие сте източник на всички успехи и неуспехи!

30. Представяте ли си какви могат да бъдат перспективите.

Ако сте привлекли след себе си поне един човек, това вече е добре. Нека
за сега е един човек, но той е способен да привлече десет. А пък те ще

привлекат сто!!!


четвъртък, 16 април 2015 г.

НАПРАВИ КРАЧКА И ПЪТЯ ЩЕ СЕ ПОЯВИ















 Всички хора се появяват в живота ни именно
тогава, когато ние повече от всичко се нуждаем
от урок, който те носят със себе си.

                                                                                                /Робин Шарма/

Желаното се постига с действие.
Действието се поражда от решението.
Решението се ражда от мисленето.
Мисленето подхранва обучението.

http://ggeorgiev.aba.community/

сряда, 15 април 2015 г.

“FIRST” - PRODUCT OF ABA MARKETING GROUP INC.

















Програма „FIRST” - банкова сметка, свързана с инвестиционен фонд



Програма “FIRST”, това е договор за сметка, обезпечена със специално подбрани финансови инструменти с нисък риск и средна месечна печалба около 2%, или средно годишно може да се очаква около 20-25%.

“FIRST” ви дава личен кабинет в сайта на АБА Маркетинг, с персонален достъп и няколко вида сметки в един комплект:
1. Разплащателна - операционна, с която можете да изпращате и да получавате пари от цял свят.
2. Инвестиционна, където получавате печалбата от инвестиционния фонд. В тази сметка премествате свободните към момента пари от операционната сметка. Това става за секунди и е безплатно.
3. Кредитна сметка - в тази сметка можете да получите печалбата от инвестиционната сметка за следващите 3 години предварително - 60%.
4. Дебитна карта - нареждате пари към Вашата карта, когато е необйодимо за Вас, чрез меню във вашия личен кабинет в сайта на компанията.
5. Застрахователна сметка в Allianz - застраховка Живот за всеки потребител на продукта на застрахователна сума - 10000 USD.
6. Eurosim - мобилна карта с достъп до личния кабинет без интернет.

Вие получавате комплексно обслужване и допълнителен финансов ресурс. Това означава, че ако използвате инвестиционната сметка в програма “FIRST, ще получите и допълнителни пари (60%), с които можете да плащате или да ги съхранявате в инвестиционната сметка със съответна печалба на инвестиционния фонд. През цялото време парите са дoстъпни за ползване и носят много добра печалба.

Пример:
Ако имате по инвестиционната сметка 10.000 EUR веднага ще получите допълнително 6.000 EUR (60%), под формата на кредит с годишна лихва 6,5%. Минималната лихва по кредита е 4,5%, ако сумата на кредита надхвърля 100.000 EUR. Сумата от кредита можете да използвате за всякакви цели, дори можете да я добавите към инвестиционната сметка докато решите какво да правите с нея. Така ще получавате печалбата от цялата сума (16.000 EUR). Печалбата се добавя в инвестиционната сметка в края на всеки месец и е различна. Средната годишна печалба за клиента може да бъде около 20-25%, В края на всеки месец, управляващата компания взема от натрупаната печалба (Profit) 20%, а на потребителите дава 80% от печалбата.
За откриване на сметка се заплаща еднократна такса (agio) в размер на 6% от инвестираната сума, която може да се плати с кредит.
По всяко време можете да теглите и да внасяте пари в сметките си, без ограничение. Сметката може да се предава по наследство, да се продава или да се прехвърля на друго лице без допълнителни разходи.

Много често наши клиенти инвестират парите от кредитната сметка за купуване на жилища, автомобили, активи или дори за търговски операции. Така запазват парите си, а използват бъдещата си печалба сега.

Документите са на английски и руски език. Най-голям брой и обем на сметките имаме в Русия. Клиентите остават много доволни и някои от тях стават представители на своите близки и приятели в ABA MARKETING GROUP INC. и помагат за правилното и ефективно използване на програма “FIRST + credit 60%. Консултантския труд оценяваме по мрежова система за комисионни и бонуси, която ще ви хареса.

http://ggeorgiev.aba.community/


понеделник, 6 април 2015 г.

ТАЙНАТА НА УСПЕХА Е ДА ЗНАЕШ НЕЩО, КОЕТО ДРУГИТЕ НЕ ЗНАЯТ /Аристотел Онасис









ABA MARKETING GROUP  е основана от професионалисти във финансовия маркетинг с повече от 20 години опит в тази област. Въз основа на немската школа, компанията има най-добрата технология, най-добри практики, както и най-положителния опит на стотици хиляди консултанти.

При нас има много добро обучение, рабата и възможност за добър бизнес.

Единственото нещо, за което хората понякога съжаляват - това е пропусната възможност. Използвайте шанса си сега !!!

вторник, 26 април 2011 г.

КЛЮЧЪТ КЪМ УСПЕХА


Според повечето експерти от областта на психологията, КЛЮЧЪТ КЪМ УСПЕХА, освен всичко останало (например: професионализъм,  късмет, образованието и т.н.,) трябва да се търси и в...


 1.Мащаба на желанието..

Като правило, хората  които са постигнали успех в живота, не мислят за малките категории. Техните мечти вече са да избягат към небесата, на дадена височина. Те си поставят такива цели, които обикновенния човек е трудно да си ги представи.В една от речите си, Бодо Шафер разказва за един от бъдещите си треньори, който му задал въпроса:: "Колко пари искаш?"Шафер отговорил: "10 хиляди долара" Тогава треньорът казва: "Махай се! Нямам нужда от един студент, който се нуждаe от толкова малко ».... Този треньор принудил Бодо Шафер да повдигне летвата на своето желание до 25 хиляди долара, което поставило Бодо (по собствените му думи) в една ужасна нервна ситуация, но може би в противен случай ние нямаше да знаем за този Бодо Шафер, който сега е известен на целият свят?Кой знае, може би той е оценил своите шансове за по-добри от възможностите на други хора, повярвал е в себе си и е смятал, че способността му е по-добра, отколкото на повечето други хора? Може би той се е отличавал с по-висока устойчивост на провал, дори и на по-голям?
Така нареченият подкожен слой оптимизъм, или неоправдан оптимизъм, който подбужда мобилизация на всички жизнено важни ресурси?

Във всеки случай, тези, които постигнат успех са убедени, че всяка цел може да бъде постигната, и света по принцип е управляем.



(Следва продължение)


петък, 22 април 2011 г.

РАБОТА ВКЪЩИ?


Пасивен доход вече е достъпен за всички.

Хиляди наши клиенти използват готови решения и постигат целите си.

Милиони хора по света работят вкъщи? Скоро този тип работа ще поеме дефицита на работни места в следствие на роботизацията и научния прогрес. Все повече работодатели не само, че правят възможен, но и насърчават надомния труд. Работата вкъщи е не само много подходящо решение, ако сте болни или пък сте по майчинство, но и за напълно здрави хора, които искат да разполагат с повече време за себе си. Тенденцията е за някои професии работното място да се премести изцяло у дома.

 Основният плюс на надомната работа е, че си спестявате времето, за което бихте стигнали до работата. Освен това можете да работите в удобна атмосфера, сами избирате темпото на работа. Работата вкъщи е много удобна за майки в отпуск по майчинство, за студенти или хора със здравословни проблеми.

 Най-големият недостатък на работата от дома е, че човек постепенно се изолира и социалният му живот неминуемо страда. Освен това понякога е много трудно да се концентрирате, докато всички у дома ви разсейват.

За да работите вкъщи задължително трябва да имате компютър, на който да са инсталирани всички програми, които използвате в офиса. Освен това е необходимо да имате достъп до интернет и телефон, на който могат да ви открият по всяко време на деня. За да бъде пълноценна работата ви, трябва да се разположите в помещение, което ви позволява да се концентрирате и останалите членове от семейството няма постоянно да минават и да ви разсейват.

 За да се справите добре със задълженията си трябва да си създадете правила, все едно сте в офиса. Започвайте работа по едно и също време и приемайте часовете зад бюрото като истинско работно време. Психолозите дори съветват да станете, да се облечете, да се гримирате дори, сякаш отивате на работа и тогава да включите компютъра.

 Постарайте се да се абстрахирате от всичко, което отвлича вниманието ви вкъщи, независимо дали това са съседите, децата или приятелите ви.

 Подберете работа, която наистина ще ви е по-удобно да свършите вкъщи. Ако например е необходимо да търсите някаква информация в служебната документация, няма как да я свършите ефективно у дома. Създайте си списък с приоритети.

 Не забравяйте да правите почивки. Дори можете да си навиете часовника да звъни в момента, определен за пауза. Повреме на почивката можете да се наобядвате на спокойствие у дома или навън, да се поразходите, но не си позволявайте прекалено дълги почивки.

А сега, вижте какво точно можете да правите от дома си в партньорство с ABA Marketing Group Inc.:
https://bconsultbg.blogspot.com/2018/12/4-359894512331-359894512331-georgiev.html
https://bconsultbg.blogspot.com/2018/12/5-aba-marketing-group-inc.html
https://bconsultbg.blogspot.com/2018/08/aba-marketing-group-inc_94.html

070090078; +359894512331
georgiev.georgi@aba.marketing
Инвестиционни идеи, директно от кухнята


неделя, 7 март 2010 г.

НАРЪЧНИК НА ИНВЕСТИТОРА

Както е известно, парите са господар на непосветените, но също така са роби в ръцете на посветените. Парите влияят на всички страни от живота на хората и след като това е така - следва, че всеки човек трябва да се запознае с принципите на финансовия успех. Финансовият успех изисква всеки да има свой план за разходите и приходите, позволяващ му да създаде излишъци, които е длъжен мъдро да инвестира в името на своето бъдеще и бъдещето на своите деца и внуци.

Всеки човек наред със своите многобройни задачи има и две задачи, които са особено актуални:

1. Как да печели повече пари и да натрупа капитал?

2. Как да съхрани и как да печели от своя капитал?

Първата задача винаги решавате самостоятелно и за това Ви помага Вашата воля, Вашият талант и Вашата енергия. А за надеждното изпълнение на втората Ви задача, ще имате необходимост от професионален консултант или специалист по управление на капитали.

Много години аз работя като финансов консултант и помагам на частни инвеститори да съхраняват и умножават спечелените от тях пари. Ако Вие имате пари, по всяка вероятност ще предпочитате те да станат повече, а не да ги загубите. Ако Вашият доход е ограничен, това не означава, че няма да имате нужда от инвестиране, за да си обезпечите по-надеждно финансово положение за бъдеще.

С какво да започнем? Започнете с малко самообразование. Преди всичко, ако вие сте наясно какво става с Вашите пари – къде са вложени, за колко време, каква е степента на риска и т.н. Нека това да бъде Вашата първа инвестиция.

Създаване и управление на капитал – от една страна, това е истинско изкуство, а от друга страна – много отговорна професия, като например, медицината, правото или строителство на мостове, където за дилетантски подход се заплаща твърде висока цена.

Процесът на инвестирането започва с откриване на инвестиционна сметка и по никакъв друг начин. Такава сметка (FIRST) може да откриете в инвестиционна компания ABA MARKETING GROUP. Откривайки сметка на клиента, инвестиционната компания поема върху себе си отговорност за всяка част от инврстиционния процес.

Откривайки си сметка, Вие имате възможност да избрете брокер. Брокерът е заинтересован за Вашия финансов успех не по-малко от Вас и винаги ще бъде на Ваша страна. Финансовите операции се контролират на всички нива. Клиентите получават ежедневен отчет или отчет за месечен период.

В западна Европа и Америка механизмът на инвестиране отдавна е възприет и работи.

А как е у нас в Русия (България). Как се съхраняват парите при нас.

Начините за съхранение и умножаване на пари и капитали можем условно да разделим по следния начин:

1. Най-простият, бабин начин на съхранение на паричните средства, по който можете по всяко време да ползвате парите без постоянно да се нуждаете от помощ и съвет – това „Чорап”, „Буркан”. В този случай не може да се говори за умножаване на Вашите пари, макар, че на пръв поглед, Вашата застраховка от загуба е налице ако не се случи пожар, пробив на канализацията или кражба с взлом. В живота се оказва, че инфлацията и нарастването на цените не е по-малък от 10-12%. Т.е. именно с такава скорост ще намалява Вашият капитал, упакован в стъклен буркан или чорап.

И сега помислете това ли е Вашият вариант?

2. „Съхраняване на парите в Банка”. Вие можета да оставите Вашите пари на влог в банката. Това е един надежден начин, особено ако банката се намира в Швейцария. Това наистина е много интересно, ако наистина Вие искате само да съхраните парите си, а не да печелите с тях, тъй като средния лихвения процент върху депозитите в банка не е много висок. Ако пък Ви предлагат извънредно висок процент, Вие трябва да се замислите за надеждността на самата банка. Ако Вие наистина сте разумен консерватор-оптимист и не предпочитате тръпката и усещането от постигнатото, то спестовния влог е вашият път.

3. „Можете да бъдете и Сорос и Родшилд” – можете да получите за своя капитал значително повече, отколкото спестовен влог, ако дадете парите си на някой приятел, познат предприемач и т.н. Но шанса да се загубят парите наистина е толкова голям, че би могъл да засенчи всичките плюсове от този начин на получаване на печалба.

4. Инвестиция, или както това се прави в целия свят. Този метод ще се яви и като един надежден начин за съхранение на Вашите парични средства, така и много ефективен начин за тяхното умножаване. Изборът на финансовите инструменти в днешно време е наистина много разнообразен и позволява да се реализират различни стратегии за съхранение и печалба от паричните средства и да се изчисляват различни пожелания на инвеститора. Но ако изберете този начин ще Ви е необходим професионален консултант или брокер. Именно те ще Ви помогнат да съхраните Вашите пари и да спечелите от инвестиция на финансовите пазари, като изберат най-подходящия за Вас инвестиционен портфейл и ще организират коректен отчет и съхранение на вашите активи.

Препоръчвам: http://bconsultbg.blogspot.com/2010/01/blog-post_26.html
http://ggeorgiev.aba.community/